Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tisser eentje van Benjamin Roberts!!!

16-1-2007 11:27:12
hoi bruidjes-in-spe

Gisteren ben ik gaan kijken voor een trouwkleedje en het tweede kleedje dat ik aandeed was meteen raak: een romantisch prinssessenkleedje van Benjamin Roberts, een écht droomkleedje als je het mij vraagt! Met een lange sleep en een brede rok bezet met glazen pareltjes en steentjes, ik was meteen verkocht!!! Ik heb dan nog een aantal kleedjes gepast maar geen enkel kon me nog van mijn droomkleed afbrengen. Ik was samen met mijn ouders en zus naar Mia Monta in Zottegem geweest en dat was een positieve ervaring, ik mocht zoveel kleedjes passen als ik wou met bijhorende accessoires en ze waren helemaal niet opdringerig of ongedurig. Heb mijn droomkleedje 3x aangepast en het was voor die verkoopster geen enkele keer teveel. Nu maar hopen dat mijn allerliefste schat het ook even mooi vind, maar voor zijn reactie zal ik nog moeten wachten tot 18 augustus, pfft dat lijkt nog zo lang hé. Gelukkig mag ik op 29 mei mijn kleedje nog ies gaan passen, kan al bijna niet meer wachten...

Groetjes en geniet nog van de voorbereiding,
een gelukkig toekomstig bruidje Ilse (18.08.2007)

ilse
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 389

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik16-1-2007 11:46:48

Hey,

Tof hé, als ge uw droomkleedje vindt.
Het klinkt wel mooi en ik ben natuurlijk benieuwd. Staat het op de website van Benjamin Roberts? En zo ja, welk is het?

Groetjes, Sissi

ilse
18-8-2007
 Meld misbruik16-1-2007 14:04:59

Goeiemiddag Sissi

Dat is inderdaad een zaaalig gevoel als je je droomkleedje gevonden hebt, had nooit gedacht dat het zo vlotjes ging gaan...
En ja hoor, mijn droomkleedje is te zien op de site van Benjamin Roberts, je moet maar eens gaan kijken en dan doorklikken op "what's new" en dan zie je het kleedje al onmiddellijk, maar ik heb er wel geparelde schouderbandjes bijgenomen omdat mij dat beter ging. Als je dan doorklikt naar "pagina 2" op "what's new" kun je op "Dress 912" klikken en op "More Details" zie je dan de achterzijde. Ik zou er kunnen naar blijven kijken... :o)
Heb jij jouw trouwkleedje al gevonden? En voor wanneer is bij jou de grote dag?

groetjes en nog veel succes, ilse (18.08.2007)

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik16-1-2007 15:08:27

Hey Ilse,

Ik ben even gaan kijken.
Je hebt er een heel mooi kleedje uitgekozen.
Ik heb het mijne vorig jaar in juni al gevonden (is wel van de nieuwe collectie). Ik had het in de etalage zien hangen en was verkocht.
Voor ik kleedjes ging passen dacht ik dat het mijne één zou worden van Benjamin Roberts.
Maar het is een Pronovias geworden. Welk model kan ik jammer genoeg niet op het forum zeggen.
Ik dacht ook dat ik maanden zou nodig hebben om het juiste kleedje te vinden maar 't was ook direct raak.

Veel succes nog met de verdere voorbereidingen!!!

Groetjes, Sissi
(26/05/07)

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik16-1-2007 17:53:19

Hallo Ilse,

Ik ben ook eens op de website gaan kijken. Je hebt er een prachtige jurk uitgekozen!!!!

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http:/veroenbilly.trouwen.com

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik17-1-2007 18:25:25

Hey Ilse,

inderdaad een heel mooi kleed. Ik heb mijn kleed ook besteld bij Mia Monta, het is er eentje van hun eigen collectie. Inderdaad, ze zijn daar heel vriendelijk en ze leven ook met je mee heb ik het gevoel. Ik heb mijn kleed ook verschillende keren aangedaan en dat is daar geen enkel probleem.
Ik had An als verkoopster en zij heeft er echt voor gezorgd dat het voor mij een heel mooie ervaring was. Ik vind het ook erg om zo lang te moeten wachten om het nog eens te mogen passen. Ik heb mijn kleed immers al gekozen in oktober. Ik ga passen op 2 juni.Zoals je zegt, ondertussen naar de foto's kijken. Mijn kleed is zelfs nergens terug te vinden op een website omdat het eigen collectie is. Maar ja, geduld is een mooie deugd.

groetjes,
Isabel
110807 (weekje vroeger dus)

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik17-1-2007 20:47:06

Dag Ilse,

jouw kleed(je) ziet er echt prachtig uit. Ik vind de hele collectie van Benjamin Roberts er wel chique en stijlvol uit zien. Als ik eens een indiscreet vraagje mag stellen: zijn de kleedjes zo duur als ze eruit zien of is de prijsklasse gelijkaardig aan andere merken (ik bedoel zo rond de 1500 Euro)?

Groetjes!

Joke
7-7-2007
 Meld misbruik18-1-2007 13:24:44

Hallo Ilse,

Het is niet te geloven maar ik heb hetzelfde trouwkleed dan jou!! Ik was in oktober reeds bij MiaMonta geweest en na het passen van 3 andere jurken kwamen ze aanlopen met deze jurk. Ik was ook onmiddellijk verkocht! Ik neem er ook wel de geparelde bandjes bij, dit maakt het geheel nog mooier vind ik. Mijn mama zei dat ze zelfs even moest slikken toen ik het pashokje uitkwam. Het is echt een droomjurk en ik ben ontzettend gelukkig dat ik in deze jurk met mijn ventje mag trouwen! Ben ongelofelijk nieuwsgierig naar zijn reactie, maar daar moet ik nog een beetje geduld voor hebben, nietwaar. Ik mag in april gaan voor mijn 1e pas. Ik zou zeggen: goeie keuze gemaakt!!

Nog veel plezier met de voorbereidingen van je huwelijk!

Joke
07/07/2007.

ilse
18-8-2007
 Meld misbruik18-1-2007 14:22:45

Hoi bruidjes-in-spé

Dank jullie wel voor jullie lieve en enthousiaste reacties, dat doet deugd aan't hartje!!
Amai Joke, dat is inderdaad wel een heel leuk toeval dat ook jij net dezelfde jurk hebt uitgekozen, ik vind ook dat je een héle goeie keuze hebt gemaakt ;o)
Mijn mama en ik vinden ook dat die geparelde bandjes het kleedje net dat ietsje meer geven en dat mag wel op zo'n dag hé, het maakt het geheel helemaal af hé!! Ik ben ook heel curieus naar mijn liefste zijn reactie, denk wel dat het een heel emotioneel moment zal zijn en dat de traantjes rijkelijk zullen vloeien... Wij hadden ook een krop in de keel toen ik daar in de spiegel stond met mijn droomkleedje aan, het geeft toch een speciaal gevoel hé. Veel plezier alvast met de volgende pasbeurt!!
En Marie, de kleedjes vallen héél goed mee qua prijs, vond ik toch. Mijn kleedje is € 1350 en dat is helemaal niet overdreven als je weet dat alles er met de hand is opgenaaid. Ik had ook een kleedje van een ander merk gepast zonder enige versiering en dat bleek ook 1350 euro te kosten, dus valt de prijs héél goed mee vind ik...
En ze zitten héél gemakkelijk, gewoon ies passen zou'k zo zeggen!

Groetjes aan iedereen en nog veel plezier met de voorbereidingen van jullie droomhuwelijk, Ilse (18.08.2007)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...