Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

oude sleutels

  4-5-2014 20:32:01

Hey,

Wij willen werken met oude sleutels voor ons thema.In een kader ophangen zodat de gasten weten aan welke tafel ze zitten,in de viering gaan we ze ook laten terugbrengen. Maar ben nu op zoek naar leuke deetjes om ze nog meer te laten terugkomen. Iemand leuke ideetjes?


wendy
4-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1042


evy

 Meld misbruik4-5-2014 21:37:19

Ze nadien in een wensboom laten hangen met een kaartje aan?



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik4-5-2014 21:37:22

The key tot een succesvol huwelijk. Kaartjes aan de sleutels hangen en mensen mogen gun gouden tip geven :-)



Mieke
13-6-2015
 Meld misbruik5-5-2014 9:30:28

En hoe ga je die net gebruiken voor de tafelnummering? Wij zoeken ook nog een originele tafelnummering voor de gasten..




ann
5-7-2014
 Meld misbruik5-5-2014 12:50:27

Hier komt het thema terug op de uitnodiging en zit er ook een kaartje in de enveloppe. De gasten (daggasten) moeten een sleutel van thuis meebrengen met het kaartje eraan en daarop een wens voor ons schrijven. Deze worden opgehaald tijdens de ceremonie door de kids.
Verder gaan ze terugkomen in de decoratie (met een touwtje rond weckpotten) en ik overweeg aan elke stoel tijdens de ceremonie een sleutel te voorzien. Als bedankje overweeg ik een sleutelhanger te maken. Dit dan "in ruil" voor de sleutel die ze gaven.
Dankzij enkele dames hier ben ik helemaal verliefd op het thema ! Nu nog sleutel verzamelen !!



wendy
4-7-2014
 Meld misbruik5-5-2014 20:27:06

Oh super leuke ideetje, ja ben ook helemaal verzot op het thema.Zijn gisteren naar de markt geweest en hebben echt 66 oude (grote en kleine) sleutels gevonden voor maar 15 euro. Ga de sleutels in een kader hangen met daaraan de plaats van de tafel (mijn ventje wil daar graag plaatsen van de domenicaanse op omdat hij mij daar ten huwelijk heeft gevraagd) met daaraan een tweede kaartje waarop ze dan de sleutel tot een goed huwelijk kunnen opschrijven en hebben wij een leuk accent voor in ons huisje op te hangen. Merci allemaal!!!




ann
5-7-2014
 Meld misbruik5-5-2014 21:50:28

Amai Wendy ! Dat is een prijsje ! Dan moet ik de markt toch ook maar eens overwegen denk ik !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...