Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs bruidsjurk

  18-8-2003 14:52:13
Wij trouwen volgende zomer maar hebben een beperkt budget. Toch droom ik van een mooi kleed, kan iemand me ongeveer zeggen hoeveel een kleed van Pierre-Yves, Linea Raffaeli of Rembo styling kost? Ik wil die winkels niet binnen lopen en voor schut staan als ik de prijzen hoor. Of weet iemand welke winkels ook collecties van vorig jaar verkopen aan verminderde prijzen?

Alvast bedankt!

Eva

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1030


Johan
16-7-2005
 Meld misbruik18-8-2003 21:23:20

hay!!!
Tja wie droomt er niet van een mooie bruidsjurk met een prijselijk prijskaartje... Ik denk dat je een richt prijs hebt van 25.000bef. En je hoeft je niet verveeld te voelen om ergens binnen te gaan!!! Je moet je zeker informeren over prijzen, coutures, enz... trouwens met een goede vriendin af en toe bruidswinkels afschuimen kan gezellig zijn. Geniet van je zoek tocht! En ik wens je een pracht van een jurk voor een mooi prijsje! Laila



Karla
29-8-2003
 Meld misbruik19-8-2003 10:53:29

Mijn trouwkleed (trouw is 29 augustus 2003) is van Linea Raffaelli en kostte 1000 EURO. Nog veel succes en amuseer je vooral tijdens de voorbereidingen ! Karla



myriam
6-9-2003
 Meld misbruik20-8-2003 9:35:40

Jagre in Antwerpen heeft heel mooie jurken tegen betaalbare prijzen (500 Euro is geen uitzondering).



Nadine
3-10-2003
 Meld misbruik23-8-2003 17:55:00

Wij hebben onze bruidskledij laten maken door Rita De Ceuster. Zij houdt rekening met je wensen, je karakter en toch ook niet onbelangrijk, je budget. Ze maakt samen met jou iets unieks en origineels van je kledij en dit gebeurt op een ongedwongen, rustige en leuke manier. Onze kledij is af en we popelen om er op onze trouwdag mee uit te pakken. Bezoek alvast eens haar website op volgend adres : www.ritadeceuster.be
Groeten, Nadine en Marc




27-6-2003
 Meld misbruik25-8-2003 14:50:13

Je kan ook gewoon binnenstappen bij een zaak die bruidskleding die op maat maakt, die kunnen ook wel iets maken naargelang je budget, zo heb ik het gedaan, en ik kreeg veel complimentjes,het beste en geniet ervan!



anke
15-5-2004
 Meld misbruik10-9-2003 14:13:06


Ik weet niet van waar je afkomstig bent maar op zondag 12 oktober is er een bruid en suiteshow te Kontich en dit van Boetiek Maya uit Hemiksem.Daar heb ik mijn trouwjurk ook vandaan het fijne er aan is, alle modellen dragen een nummertje dit schrijf je op en tijdens de pauze en op het einde van de show komen er dames rond en dan kun je naar de prijs vragen.Ze luisteren ook naar je wensen zou heb ik van enkele verschillende ontwerpers mijn jurk laten maken. Veel succes nr. 03/887.42.83



Letitia

 Meld misbruik25-11-2003 17:28:03

Dag Eva,
ondertussen heb je misschien al je kleed maar mijne komt van bij Pierre Yves en die kost 1200 € en waarschijnlijk meer eens ik mijn handschoenen en hoed heb. In elk geval al die collecties die je opnoemde zijn ongeveer rond die prijzen, ... Wat bij pierre yves duur is zijn de accesoires en supplementen (ik heb bv iets laten bijzetten aan mijn kleed). Mijn schoonzuster heeft veel geluk gehad want zij heeft hare 20000 bef betaald... das wel zelden maar het kan...
Eentje huren, heb je daar al aan gedacht?
Indien je nog vragen hebt, of gewoon wilt praten over het huwelijk kunt ge mij hierop bereiken letitia.p@salvacarro.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...