Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gepersonaliseerde CD's / CD-hoesjes

  4-5-2014 15:25:22
Hallo iedereen!

Ik ben deze week (dankzij Four Weddings USA) op 't idee gekomen om als bedankje aan de mensen een gepersonaliseerde CD mee te geven. Hierop zou ik enkele liedjes (zoals de openingsdans, vader-dochterdans, ... en nog een paar feestliedjes) zetten. Nu zou 't natuurlijk veel leuker zijn als die CD's of de hoesjes mooi bedrukt zijn met een persoonlijke foto en boodschap. Is er iemand die weet waar ik dit zou kunnen laten doen tegen een redelijke prijs?

Alvast bedankt en groetjes

Jennifer

Jennifer
6-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1516


LB.

 Meld misbruik4-5-2014 15:51:48

als je dit wil laten doen dan kom je al snel in aanraking met SABAM want zomaar cdtjes drukken en verdelen mag niet.

Zelf drukken is dus de boodschap.



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik4-5-2014 16:34:22

Inderdaad, gewoon de afmetingen van een hoesje meten en zelf maken in Word. Helemaal niet moeilijk ;-)



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik4-5-2014 17:33:06

Alhoewel de openingsdans en de eventuele andere muziek, voor jullie belangrijk zijn...vrees ik dat er niemand echt nog zal naar luisteren.
De mens is nogal egoistisch ingesteld..
Indien je een kadootje wilt geven aan iedereen, waarom niet misschien een bedrukte usb-stick met jullie foto of datum.
Op de stick zelf, kun je allerlei media plaatsen en de stick kan constant hergebruikt worden.
Via google: relatiegeschenken vind je wel een partner.
mvg



ann
5-7-2014
 Meld misbruik5-5-2014 12:54:06

Wij hebben dit met de babyborrel van onze zoon ook gedaan en ik hoor nu nog (3 jaar later) leuke complimenten over het idee. Ik heb het hoesje toen laten drukken bij de drukker in het dorp. Gewoon een bestandje door gemaild en hij heeft het x keer geprint. Ik had zelfs een ronde sticker om op de cd'tje te plakken. Zeer leuk en niet duur



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik5-5-2014 15:12:35

Ik heb dat ook gedaan. Onze gasten kregen als bedankje een cd met daarop alle liedjes waarmee de gasten aan tafel zijn geroepen. (Iedereen heeft bij aankomst een concertticket gekregen en als dan 'hun' artiest te horen was, moesten ze naar hun tafel). We hadden allemaal bekende nummers met herkenbare intro's gekozen. Ik denk dat ook alle nummers in de Top 100 Aller tijden van StuBru staan.

Ik heb via google een programmaatje gevonden om dat zelf te maken (gratis), zowel de hoesjes als een label voor op de cd en heb dat zelf geprint. Ik heb enkel de cd labels moeten kopen. Wij zijn ondertussen twee jaar getrouwd en ik hoor nog regelmatig van gasten dat die cd in hun autoradio steekt en dat ze het leuk vinden. Het is ook een goede compilatie, al zeg ik het zelf .

Alleszins, mijn tip is dus google (create cd label free) en dan vind je wat je zoekt.
Veel succes ermee!



Jennifer
6-9-2014
 Meld misbruik6-5-2014 8:55:21

Bedankt voor de reacties. Nu kan ik zeker weer verder :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...