Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen inlopen

  4-5-2014 9:45:41
Dag medebruidjes,

Ik ben gisteren mijn kleed en schoenen gaan ophalen.
Gisterenavond ben ik dan begonnen met het inlopen van de schoenen.
Met de rechtervoet geen probleem maar links aan mijn kleine teen deed het pijn en onder mijn voet (zo'n beetje op het kussentjes aan de grote teen) ook.

Iemand een idee of dit te verhelpen is?

Alvast bedankt!
Lies

Lies
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1227


Veronique
16-8-2014
 Meld misbruik4-5-2014 10:16:00

Ik heb mijn trouwschoenen op de leest laten zetten bij de schoenmaker om ze te verbreden. Ik heb ook een spuitbusje... stretch shoe, om beter in mijn schoenen te passen. Ik moet mijn schoenen ook nog verder inlopen, dus ik hoop dat het helpt...



Charlotte
4-10-2014
 Meld misbruik4-5-2014 12:54:53

op de leest zetten en veel dragen met een plakkerke op je teen en kussentje van compeed...ik denk dat veel dragen de enige oplossing is en voor de zekerheid ook andere schoenen meedoen...



ilse
27-6-2015
 Meld misbruik4-5-2014 13:31:17

Volgens Gouden raad van tante 'kaat'! je voeten nat maken samen met vochtige naylon kousjes, (lichtjes afdrogen , niet te droog maar ook niet klets nat) in je schoenen lopen dit voor een halfuur, en het zet je schoenen helemaal naar je voeten.
Zelf geprobeerd en de schoenen zitten als gegoten.



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik5-5-2014 15:11:33

simpel weg je schoenen in de diepvries steken voor een nacht, en s ochtends gewoon aantrekken. Zo zet je schoen zich naar jou voet. Dat doe ik steeds bij mijn dochter als ze nieuwe schoenen heeft want ze heeft brede voeten.



Stéphanie
21-6-2014
 Meld misbruik6-5-2014 22:42:11

Ik heb ook wat last aan mijn kleine teentjes en heb afgelopen weekend bij Tamaris een shoe stretch spray gekocht. Je spuit het aan de binnenkant van je schoen en loopt er dan minstens 5 min mee rond. Je voelt er niets meer van. Ik heb het busje zo'n 8 euro betaald.




Lies
24-5-2014
 Meld misbruik8-5-2014 11:45:29

Die tip van de diepvries heb ik nog gehoord maar eerlijk gezegd durf ik de schoenen er niet in steken uit schrik dat er iets aan miskomt...



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik8-5-2014 14:12:15

heb ik meermaals al gedaan en geen verschil dan er voor je moet ze wel in een plastic zak steken. Natte vodden zou ik nooit proberen omdat er kringen kunnen ontstaan



Lies
24-5-2014
 Meld misbruik8-5-2014 16:33:21

Ik steek vanavond mijn schoenen in de diepvries!



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik8-5-2014 19:11:54

:D als je ze er uit haalt wel direct aan doen he door d warmte van je voet,zet de svhoen zich


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...