Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naamkaartjes voor de suite in de kerk?

  3-5-2014 23:53:16
Dag allemaal,

Wij zouden graag de misboekjes op de stoelen leggen voor de personen van de suite en eventueel ook hun naam daarop. Wij hebben geen echte ceremoniemeester. Mijn nonkel gaat alles een beetje in goede banen leiden. Zou ik hem vragen om te controleren of de personen van de suite op de juiste stoelen gaan zitten of toch werken met naamkaartjes?

En indien er naamkaartjes zijn: bovenop de misboekjes leggen of ze vastmaken met paperclip?

Alvast bedankt voor jullie mening.

Annelies
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1239


Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik4-5-2014 9:29:14

Ik volg even!

Wij hebben ook geen ceremoniemeester maar willen ook wel dat iedereen van de suite in de 'juiste' volgorde zit.
Ik dacht ook al om de namen op de misboekjes te drukken, maar mijn aanstaande vindt dit geen goed idee... Wellicht worden het ook kaartjes, of we zullen een 'plannetje' maken en dit op voorhand aan de suite doorsturen, zodat ze op voorhand weten waar ze zullen moeten zitten.

Weet trouwens iemand wat de gangbare volgorde is voor de suite in de kerk?
Naast het koppel zitten eerst de ouders (eerst de mama of de papa?!) en dan de oudste broers, ... Waar zitten de getuigen (bij ons zijn dit vrienden)?



Lies

 Meld misbruik4-5-2014 9:30:21

Kan je hem niet vragen om ze vooraan op te wachten en ze dan naar de juiste plaats te begeleiden. Als hij weet waar iedereen moet zitten, lijkt me dit veel eleganter, dan dat iedereen eerst de kaartjes op de boekjes moet lezen om uit te zoeken in welke volgorde ze juist moeten zitten.



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik4-5-2014 13:58:58

Ik heb er vannacht over gedroomd.

Ik ga mijn nonkel ze inderdaad laten opwachten; het plannetje ging ik hen sowieso geven maar mijn schoonmoeder is nogal koppig en zou zich "per ongeluk" wel eens van stoel vergissen...

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...