Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidswinkel met collectie Rembo?

16-1-2007 9:49:19
Dag medebruidjes,

kent er iemand van jullie een winkel waar ze de (ganse) collectie van Rembo Styling verkopen? Heb al gehoord dat dit het geval is bij Cermo in Turnhout, maar daar moet je nog veel betalen voor de retouches...

Caroline
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 536

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik16-1-2007 10:17:27

Hoi Caroline,

Ik heb mijn rembo inderdaad bij Cermo gekocht, en daar hebben ze heel de collectie! Je betaalt idd nog wel bij voor de retouches, maar dat is in de meeste winkels het geval hoor. Waar ze ook de volledige collectie hebben is in Nederland (www.bruidsmode.net ). Ik weet wel niet hoe het daar zit met retouches. Als je al een bepaald model op het oog hebt, kan je ook is informeren bij andere bruidszaken of ze die verkopen? Maar Cermo is echt wel toffe winkel, ze gaan heel de winkel met jou rond, laten elke kleedje zien en doen dan een ringetje aan de kleren die je wilt passen. Ik heb er zo wel 30 gepast de eerste keer :)

Groetjes,

Wendy
5.5.07
www.tom-wendy.be

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik16-1-2007 11:49:56

Bij Ann & John in Eindhoven hebben ze ook de hele collectie van Rembo. Ikzelf had ook een jurk van Rembo (niet bij Ann en John gekocht overigens) en ik heb niks betaald voor de aanpassingen en ik heb zelfs mijn schoenen van Elsa Rainbow er gratis bij kunnen krijgen.

Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06

Marjo
30-6-2007
 Meld misbruik16-1-2007 12:06:55

Hallo,

Ik heb zelf ook een kleedje van Rembostyling gekocht bij Cermo. De retouche komt op 60€, ik vind dat eigenlijk niet zo veel.

grtjs,
Marjo
30/6/07

Elke
27-10-2007
 Meld misbruik16-1-2007 12:40:48

Bij Sofie (www.sofie.be ) in Deinze hebben ze Rembo ook, maar ik weet niet of ze er de hele collectie hebben. Ik ga er binnenkort ook eens een kijkje nemen.

groetjes

Elke
27/10/07

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik16-1-2007 15:35:42

Hallo Caroline,

Ik heb mijn kleed ook bij Cermo gekocht (dat van mij is van Linea). Ik heb daar ook de ganse collectie van Rembo gezien. De service daar in de winkel is echt tip top in orde.
Ja ze vragen €60 voor de retouches, maar heb gehoord dat ze dat bij de meeste bruidswinkels wel vragen.
In Merksem heb je ook een bruidswinkel, ik denk bruidshuis (ben niet zeker van de naam), ik denk dat ze daar ook de hele collectie hebben. Weet wel niet of ze iets vragen voor de retouches en hoe de verkoopsters zijn want ben er zelf nooit geweest.
Groetjes,
Véro
16/6/2007
http:/veroenbilly.trouwen.com

Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik16-1-2007 16:36:58

Dag Caroline,

Ik heb mijn Rembojurk gekocht bij Bruidshuis Ellen in Oostburg. Toen ik geweest ben was er een volledige rembostylingweek en dan hadden ze alle jurken hangen. Ik denk wel dat je zoals er nog iemand zei, als je een model op het oog hebt, dat je dat kan bestellen of zo...
Ik moet ook retouches betalen. Hoeveel weet ik nog niet precies...

Groetjes,

Lieke
22/06/07

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik16-1-2007 19:11:13

Dag Caroline,

Je vindt de jurken van Rembo ook bij Pierre-Yves in Aalst!

Groetjes
Lies
070707

Ewalda
11-8-2007
 Meld misbruik20-1-2007 15:04:15

Maxim's couture in mechelen of aarschot hebben ook de collectie van rembo.

Misschien daar eens een kijkje gaan nemen.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...