Terug naar overzicht
Hoi Caroline,Ik heb mijn rembo inderdaad bij Cermo gekocht, en daar hebben ze heel de collectie! Je betaalt idd nog wel bij voor de retouches, maar dat is in de meeste winkels het geval hoor. Waar ze ook de volledige collectie hebben is in Nederland (www.bruidsmode.net ). Ik weet wel niet hoe het daar zit met retouches. Als je al een bepaald model op het oog hebt, kan je ook is informeren bij andere bruidszaken of ze die verkopen? Maar Cermo is echt wel toffe winkel, ze gaan heel de winkel met jou rond, laten elke kleedje zien en doen dan een ringetje aan de kleren die je wilt passen. Ik heb er zo wel 30 gepast de eerste keer :)Groetjes,Wendy5.5.07www.tom-wendy.be
Bij Ann & John in Eindhoven hebben ze ook de hele collectie van Rembo. Ikzelf had ook een jurk van Rembo (niet bij Ann en John gekocht overigens) en ik heb niks betaald voor de aanpassingen en ik heb zelfs mijn schoenen van Elsa Rainbow er gratis bij kunnen krijgen.GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Hallo,Ik heb zelf ook een kleedje van Rembostyling gekocht bij Cermo. De retouche komt op 60€, ik vind dat eigenlijk niet zo veel.grtjs,Marjo30/6/07
Bij Sofie (www.sofie.be ) in Deinze hebben ze Rembo ook, maar ik weet niet of ze er de hele collectie hebben. Ik ga er binnenkort ook eens een kijkje nemen.groetjesElke27/10/07
Hallo Caroline,Ik heb mijn kleed ook bij Cermo gekocht (dat van mij is van Linea). Ik heb daar ook de ganse collectie van Rembo gezien. De service daar in de winkel is echt tip top in orde. Ja ze vragen €60 voor de retouches, maar heb gehoord dat ze dat bij de meeste bruidswinkels wel vragen.In Merksem heb je ook een bruidswinkel, ik denk bruidshuis (ben niet zeker van de naam), ik denk dat ze daar ook de hele collectie hebben. Weet wel niet of ze iets vragen voor de retouches en hoe de verkoopsters zijn want ben er zelf nooit geweest.Groetjes,Véro16/6/2007http:/veroenbilly.trouwen.com
Dag Caroline,Ik heb mijn Rembojurk gekocht bij Bruidshuis Ellen in Oostburg. Toen ik geweest ben was er een volledige rembostylingweek en dan hadden ze alle jurken hangen. Ik denk wel dat je zoals er nog iemand zei, als je een model op het oog hebt, dat je dat kan bestellen of zo...Ik moet ook retouches betalen. Hoeveel weet ik nog niet precies...Groetjes, Lieke22/06/07
Dag Caroline,Je vindt de jurken van Rembo ook bij Pierre-Yves in Aalst!GroetjesLies070707
Maxim's couture in mechelen of aarschot hebben ook de collectie van rembo.Misschien daar eens een kijkje gaan nemen.Groetjes