Terug naar overzicht
Voor onze dag hebben we na enig zoekwerk gekozen voor een industriële hal. Nu is dit eigenlijk een gigantische oppervlakte, die we in 2 delen willen opsplitsen. Aan de ene kant beginnen we met de ceremonie, dit kan met grote gordijnen tot op de grond afgesloten worden.
Na de ceremonie verhuizen we naar de andere kant, waar we grote ronde tafels gaan opstellen. Ondertussen wordt het ceremonie gedeelte dan vrij gemaakt om achteraf het dansfeest te laten doorgaan. Nu is dit een behoorlijk grote oppervlakte en zelfs met veel mensen op de dansvloer gaat het naar mijn gevoel nog leeg lijken. Nu dacht ik eraan om misschien een lounge-achtig iets in de buurt van de dansvloer te voorzien. Maar is dat een goed idee?
Als er echt een leeg gevoel gaat zijn en je dit niet wil. Is een lounge gedeelte echt een geweldig idee.Zo kunnen de mensen die even rusten toch in de buurt van de dansvloer blijven.Zodat ze kunnen kijken en snel weer op de dansvloer kunnen springen :)
Lijkt mij ook zeker ok. Wij doen ongeveer hetzelfde aangezien we gelijkaardige zaal hebben :-)
Dat was ook mijn idee Ine, dan blijven ze er toch wat meer bij betrokken!Sylvie, huren jullie dit ergens? Zo ja bij welke firma?
Dat was ook mijn idee Ine, dan blijven ze er toch wat meer bij betrokken!
Sylvie, huren jullie dit ergens? Zo ja bij welke firma?
Kijk eens op rent a loung.be . Niet goedkoop, maar heel leuk.
Beste Lies Proficiat met de trouwplannen.Als weddingplanner kan ik jullie helpen bij het uitwerken van de aankleding van jullie feestlocatie. Neem gerust eens een kijkje op www.allegebeure.be Bij interesse stuur gerust een mailtje naar allegebeure@skynet.be voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.Vriendelijke groetDavy Achten
Voorlopig hebben wij nog niets gehuurd aangezien wij pas in maart trouwen.Maar hadden wel al toffe dingen gezien bij- levi rental- fabula productions - rent a partyHet is wel allemaal niet goedkoop maar er zitten heeeel toffe dingen tussen! Waar trouwen jullie?Grtjs
Die 2 laatste had mijn vriend ook al in gedachten. Dus hij gaat morgen eens met hen contact opnemen, blijkbaar heeft hij er in het verleden al professioneel mee gewerkt. Soms moet ik eerst eens bij hem gaan polsen met mijn ideeën, maar ik wil soms liever eerst horen van anderen of het niet te dom is wat ik in mijn hoofd heb.Onze locatie is gelegen in een bedrijfshal van de firma waarvoor mijn vriend werkt. Voor gewone mensen onbetaalbaar , wordt normaal ook alleen gebruikt voor bedrijfsevenementen. Maar voor personeel willen ze al eens een geste doen, want anders was het voor ons ook niet haalbaar geweest.
Die 2 laatste had mijn vriend ook al in gedachten. Dus hij gaat morgen eens met hen contact opnemen, blijkbaar heeft hij er in het verleden al professioneel mee gewerkt. Soms moet ik eerst eens bij hem gaan polsen met mijn ideeën, maar ik wil soms liever eerst horen van anderen of het niet te dom is wat ik in mijn hoofd heb.
Onze locatie is gelegen in een bedrijfshal van de firma waarvoor mijn vriend werkt. Voor gewone mensen onbetaalbaar , wordt normaal ook alleen gebruikt voor bedrijfsevenementen. Maar voor personeel willen ze al eens een geste doen, want anders was het voor ons ook niet haalbaar geweest.
Wauw Lies super - hou je me even in gedachten als je foto's hebt want ik ben razend benieuwd naar hoe jullie het zullen aankleden!
Goh in mijn hoofd ziet het er allemaal geweldig uit. Maar ik ben doodsbang dat het in het echt niet zo gaat zijn.Langs de andere kant heb ik wel vertrouwen in mijn vriend en het feit dat hij wel weet hoe hij dit gepland moet krijgen. Momenteel bedenk ik dus wat ik leuk vind en hij kijkt dan of dat praktisch haalbaar is (goed dat er eentje van ons event-planner geweest is, ook al zorgde hij dan vooral voor het geluid). Maar ik vind het toch ook wel stressy, zeker omdat ons eerste plan was om zelf niks te doen, alleen hebben we wat feestzaalproblemen gehad vooraf, waardoor we heel blij zijn dat we deze locatie nu kunnen gebruiken.
Goh in mijn hoofd ziet het er allemaal geweldig uit. Maar ik ben doodsbang dat het in het echt niet zo gaat zijn.
Langs de andere kant heb ik wel vertrouwen in mijn vriend en het feit dat hij wel weet hoe hij dit gepland moet krijgen. Momenteel bedenk ik dus wat ik leuk vind en hij kijkt dan of dat praktisch haalbaar is (goed dat er eentje van ons event-planner geweest is, ook al zorgde hij dan vooral voor het geluid). Maar ik vind het toch ook wel stressy, zeker omdat ons eerste plan was om zelf niks te doen, alleen hebben we wat feestzaalproblemen gehad vooraf, waardoor we heel blij zijn dat we deze locatie nu kunnen gebruiken.