Terug naar overzicht
Hey,Ik persoonlijk niet maar er zijn daar al 2 collega's getrouwd en zij waren zeer tevreden nu is er een andere collega daar al 2 keer gaan eten en was ze absoluut niet tevreden :s.Misschien zelf eens gaan en kijken hoe jij je erbij voelt?Grtjs
Bedankt voor je info :-) ze hebben ook een prachtige tuin en zaal en zeker dat de stoelen aangekleed zijn heb ik gezien op fotokes. We zullen eens het eten moeten proeven dan...maandagavond mogen we eens gaan kijken... waar geven jullie het feest? :-)
Wij geven ook ons feest in Ten Dauwe. Veel van onze kennissen hebben daar al eens moeten gaan voor een trouw en waren altijd tevreden. Onze eerste indruk als we daar gaan kijken waren, was direct in orde
Tnx Inge ! :-)
In het cc meulestede is een feestzaal zonder traiteur maar wij hebben een landenbuffet dus dat ideaal :)! Grtjs
dag cloe , waar is dit cc meulestede?we zijn vandaag gaan kijken prachtige zaal ! :-) tzal moeilijk zoeken worden...
Hey mieke, Is in wondelgem.Ja ons zaal ligt al van in augustus ofzo. Wij zijn met alles er vroeg bij om zeker te zijn dag we hetgeen hebben wat we willen.
Ok bedankt! :-)
Wij geven volgende maand ons trouwfeest in zaal Ten Dauwe. Wij horen alleen super goeie commentaren, zijn heel tevreden van hun tot nu toe en zijn ook gaan eten (het zondagmenu). Het zondagmenu was echt super verzorgd en lekker (en ik ben een moeilijke eter ;-)). Wij hopen dat onze indruk zo positief blijft tot na onze trouw ;-).
Laat eens iets weten stephanie hoe het was... tis moeilijk kiezen hoor ^^
Zoals beloofd hier hoe het geweest is. Gisteren was ons trouwfeest in zaal Ten Dauwe. Het was prachtig! Heel goede bediening, heel mooie locatie (met mooi weer echt kunnen genieten van de tuin ook), heel vriendelijk en heel lekker eten. De DJ waar ze ook regelmatig mee samenwerken (DJ Happy Music) is ook een echte aanrader. Wij kozen voor de formule 'Wedding Party'. Alle 100 gasten van ons waren super enthousiast over zowel de zaal, de bediening, het eten en de muziek. Ze vonden het top! Feestzaal Ten Dauwe is echte aanrader dus!
Eerst en vooral een dikke proficiat met jullie trouw !!! :-) Bedankt voor je verslagje ben blij dat jullie ervan genoten hebben.wij hebben een dichtere zaal gevonden op 10minuutjes van ons huis aalter was 30minuutjes ongeveer. Bedankt voor de info