Terug naar overzicht
De Hoge Boom...is met leuke tuin en terras...maar ik denk wel niet dat ze voor 25 personen dit privé zullen doen...maar je kan eens bellen...Wij hebben daar gekeken, maar uiteindelijk voor het kasteel van Brasschaat gekozen. Daar kan je in de brasserie ook wel met een kleine groep terecht (wij zijn met 90, maar ik denk dat je de brasserie kunt hebben vanaf 25 personen..ook met heel mooi terras met zicht op het park, ook goede locatie voor de foto's)
Dank u wel Charlotte!Ik heb gisteren al contact opgenomen met De hoge boom, en daar al enkele menuutjes van doorgekregen.Enkel bij het kasteel van Brasschaat, zie ik nergens menu's staan op de website, maar deze zal ik ook eens mailen. dank u wel!
Ja bij het kasteel moet je een afspraak maken en dan krijg je een gans dossier mee met allerhande mogelijkheden: menu's aan tafel, maar ook buffet vorm, walking dinner, luxe barbeque,...bijna alles is mogelijk en bespreekbaar. Mijn contactpersoon bij het Kasteel is Maurice Tax...hij regelt vanalles voor de evenementen...