Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsaccessoires gezocht!

  15-1-2007 23:21:23
Dag bruidjes,

ik ben op zoek naar een winkel waar ik het merendeel van mijn accessoires kan kopen (lingerie, kousen, schoenen, haaraccessoires, juwelen,...)
Ik las op dit forum van de winkel "dressed by jill" in Nederland. De site (www.jill.santu.com ) ziet er veelbelovend uit. Iemand daar al naartoe geweest? Is het de moeite waard om daarvoor zover te rijden? In België zelf lijkt het Bruidsparadijs te Kapellen ook over een ruim assortiment te beschikken. Iemand daar ervaring mee? Andere suggesties zijn ook welkom!

Dank bij voorbaat!
Sara

02/06/2007

Sara
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1186


Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik16-1-2007 10:31:30

Hoi
Ik heb veel van mijn accessoires via dressedbyjill gekocht, allemaal gewoon via internet besteld en thuisgestuur gekregen en dat ging goed. Ik heb wel 2 maanden moeten wachten op mijn spullen, dus ik zou wel op tijd bestellen als ik jou was.
Succes ermee!
Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06



Ellen
2-6-2007
 Meld misbruik16-1-2007 16:07:07

Hallo, gewoon maar om te zeggen dat wij ook op 02/06/2007 trouwen. Van waar zijn jullie ergens? Wij wonen in Tessenderlo. Veel succes nog met de voorbereiding van je huwelijk.

Groetjes Ellen
02/06/2007



Jona
18-8-2007
 Meld misbruik16-1-2007 21:08:18

Hey Sarah,
Wij zijn enkele weken geleden naar het bruidsparadijs in Kapelle geweest en wij waren daar snel buiten hoor. Ze hebben ni echt veel keuze kwa accessoires en alles zo ouderwets. Niet wat wij wilden, bovendien duur. Geen aanrader :(

Groetjes Jona



Anneleen
3-6-2007
 Meld misbruik17-1-2007 19:12:23

Hey, leuk om nog mensen te ontmoeten die ook 2 juni 2007 als trouwdag kozen. Wij zijn van Kontich. Ben ook op zoek gegaan naar accessoires en kreeg het bruidshuis in Merksem als adres, maar ik vond ze helemaal niet vriendelijk. Waarschijnlijk omdat ik mijn jurk ergens anders gevonden had... vond het wel triestig, dacht dat mensen je echt zouden helpen... ben nu dus ook weer op zoek naar een andere winkel. Ik houd je op de hoogte als ik een leuke winkel tegenkom. Nog héél veel succes allemaal met de voorbereidingen.



Sara
2-6-2007
 Meld misbruik17-1-2007 20:01:39

Hey

Bedankt voor alle reacties!Ik overweeg sterk om naar Nederland te rijden. Kzal jullie laten weten hoe het afloopt!
Wij zijn van Grimbergen bij Brussel en gaan idd op 2 juni 2007 trouwen (gelukkig zijn de verkiezingen een weekje later!)

groetjes



Daisy
24-8-2007
 Meld misbruik23-1-2007 9:25:43

Dag mede - bruidjes,

Ik ben ook nog opzoek naar assecoires voor in mijn haar. Ik vind nergens hetgeen wat ik echt wil.
Zouden jullie me kunnen helpen?
Veel succes nog met de planning van jullie huwelijk en dank je wel voor de hulp
Daisy



Sara
2-6-2007
 Meld misbruik23-1-2007 19:29:18

Hellow,

Omdat ik in Belgie geen winkel vond waar haaraccessoires te koop zijn ben ik ondertussen naar Nederland geweest en heb een diadeem (met zoetwaterpareltjes) voor in mijn haar en schoenen van sophie sposa gevonden.
Ze hebben bij Dressed by Jill enorm veel keuze in tiara/diadeems, ook allerhande speldjes voor in het haar. En lingerie van Di Lorenzo. Toch ff opmerken dat ik sommige spulletjes beetje 'kitscherig' vind... maar na beetje zoeken toch gevonden wat ik zocht :-)

Nog veel plezier met voorbereidingen!

groetjes Sara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...