Terug naar overzicht
Wij hebben daar het trouwfeest van mijn broer meegemaakt en vonden het daar super!!! bovendien een mooie locatie maar ik geloof niet dat ze een eigen catering hadden genomen gr natacha
Wij hebben daar het trouwfeest van mijn broer meegemaakt en vonden het daar super!!! bovendien een mooie locatie maar ik geloof niet dat ze een eigen catering hadden genomen
gr natacha
Dag Natcha, bedankt voor jouw reactie. Weet jij toevallig of jouw broer de zalen in het kasteel op voorhand mocht komen bezichtigen? En hoeveel personen er ongeveer op het feest waren? Alvast bedankt!
Hoi Kimberley,Kasteel Wissekerke heeft geen eigen catering dus sowieso door jullie te organiseren. Alleen in de kelder kan een diner gehouden worden. Ik heb geen idee hoeveel gasten er zittend kunnen ontvangen worden. Staand ongeveer 100 à 120 gasten denk ik.Gewoon een telefoontje volstaat om een afspraak te maken om te gaan kijken.Groetjes,Shana
Hoi Kimberley,
Kasteel Wissekerke heeft geen eigen catering dus sowieso door jullie te organiseren. Alleen in de kelder kan een diner gehouden worden. Ik heb geen idee hoeveel gasten er zittend kunnen ontvangen worden. Staand ongeveer 100 à 120 gasten denk ik.
Gewoon een telefoontje volstaat om een afspraak te maken om te gaan kijken.
Groetjes,
Shana
Hey Shana, Bedankt voor je antwoord. Dat gaan we zeker doen.
Kimberley, Wij zijn er zelf getrouwd met externe catering, waar we heel tevreden over waren.Groetjes
Hallokes,Wij zijn de kelder vandaag gaan bekijken. Was het plafond niet laag?Hoeveel personen hadden jullie uitgenodigd?Hrbben jullie de dansvloer dan in het aparte gedeelde gedaan? Wat voor tafels hadden jullie genomen? De inkleding heeft dat de traiteur gedaan?Vriendelijke groet,Kristin
Hallo Kimberly mag ik vragen hoe het kasteel was? wij hebben ook wel interesse ;-)