Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog steeds geen goedkeuring misboekje

  30-4-2014 8:54:00
Met nog 44dagen op de teller hebben wij nog steeds geen goedkeuring van ons misboekje. Heb dit 6 weken geleden doorgestuurd, al 2 "herinneringsmailtjes" gestuurd en nog steeds niet.
Nog bruidjes die hier zo lang hebben op moeten wachten?

Tessa
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 929


Patrick

 Meld misbruik30-4-2014 9:50:20

Best even gaan aankloppen zeker, pastoors en mailtjes...



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik30-4-2014 11:20:03

Ik ben een uitgeprinte versie weest binnensteken en 2 dage later heb ik hem verbeterd terug gehad.



Lies

 Meld misbruik30-4-2014 11:43:51

Ik zou hem ook even persoonlijk contacteren. Mijn gevoel heeft ook zoiets als bij Patrick; priesters en mailen, moderen communicatie???? Gewoon even bellen of langsgaan.



Ilse
7-6-2014
 Meld misbruik30-4-2014 12:53:58

boekje gemaild, nog geen uurtje later al reactie terug dat het in orde was

als ik jou was zou ik ook gewoon even langs gaan. eventueel zondags, net na de zondagmis? Dan kan je de pastoor zelf even aanspreken.



Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik30-4-2014 13:40:17

Ik weet précies wat hoe Jij je nu voelt. Met nog maar 37 dagen tegaan nog steeds niet eens langs geweest bij de pastoor. We hebben pas 5 mei een afspraak.!!?!?
Heb als sinds 3 maanden misboekje op de post gedaan, maar ik hou de moed erin.
Always Keep the faith ;) En gewoon regelmatig bellen zodat hij Julie niet vergeet.

Groetjes mylene



Niki
7-6-2014
 Meld misbruik30-4-2014 17:17:08

Wij hebben ons misboekje nog maar pas af en hebben morgen een afspraak bij de pastoor. En dit terwijl we ook nog maar 37 dagen te gaan hebben..

Ik denk dat dit héél normaal is! onze pastoor zei dat het voor hem zelfs een week ervoren ook nog oké was.. En het beste is volgens mij ook persoonlijk te telefoneren of langs te gaan.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...