TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
10-10-2015
|
29-4-2014 22:18:58
Salons de romree in Grimbergen.. Dat is echt dichtbij de ring en op 10 min van zaventem. Ze werken met goede all in formules en ook buffetten
|
|
Patrick
|
|
|
Karolien
12-6-2015
|
30-4-2014 8:14:45
Hof ten Eenhoorn in Asse is mooi en valt goed mee qua prijs.
|
|
mona
27-7-2013
|
30-4-2014 9:00:31
Ik denk dan aan K-Nal, aan de Havenlaan, buurt Noordstation, al merk ik al googlend dat dit blijkbaar een paar maanden geleden gesloten is: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=... Misschien kunnen particuliere feesten wel nog? Een vroegere klasgenoot van mij is daar getrouwd een paar jaar geleden. Ik was niet op het feest, maar het lijkt me een heel toffe locatie.
Ander idee: Atelier des Tanneurs in de buurt van het Zuidstation, voor de Thalysreizigers: http://www.ateliersdestanneurs.be/nl/ Daar heb ik ooit een studiedag georganiseerd, vond ik een heel leuke locatie. Wel eerder voor zomer dan winter, want wij zaten er in de winter en het was wat moeilijk te verwarmen, maar in de zomer lijkt het me super. Er is wel geen 'buiten' aan, wat wel weer minder is in de zomer.
(Nog even denken, misschien kom ik straks nog op leuke locaties, ik kom voor m'n werk wel regelmatig in congreszalen etc, soms zijn die ook leuk als feestlocatie.)
|
|
lien
18-10-2014
|
30-4-2014 9:51:20
La Tentation in de Lakenstraat. Chalet Robinson: heel mooi, maar duur Het Arsenaal in Etterbeek Maison de la Bellone op de Vlaamse Steenweg
Ons feest is in Humbeek (Grimbergen) in de Eldorado. Geen typische trouwfeestzaal, maar wel heel leuk vinden wij.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
30-4-2014 10:01:46
Koloniënpaleis in Tervuren?
|
|
Mrs to be
28-6-2014
|
30-4-2014 13:17:11
Hotel van der valk brussels airport! Is een mooi hotel (dus superhandig) en het feest is op de 7de verdieping met panoramisch uitzicht over luchthaven/Brussel.
|
|
evy
|
30-4-2014 20:08:04
Hof ter musschen , bozar, la fabbrica (tour & taxis), le bouche a l'oreille,
|
|
Jan
14-3-2015
|
1-5-2014 6:49:56
Bedankt allemaal voor de reacties en de ideeën. Een heel deel ervan hebben we al gecontacteerd voor wat meer iformatie, enkele zijn precies ook wat boven ons voorziene budget. Als jullie nog meer leuke locaties of ideeën hebben, laat maar horen! :)
|
|
Petra
|
5-5-2014 12:02:05
't Brouwershof in Affligem. Romantische brouwerij-hoeve. Sfeervol en authentiek.
Bovendien heel interessante voorwaarden voor bieren en frisdranken (géén dure drankenforfaits maar échte groothandelsprijzen. Wijnen mag je er zelf leveren (zonder stoprecht !).
Je kan er klassieke menu's maar ook loungeformules kiezen.
Maken weinig publiciteit - hebben geen website, je kan er wel info aanvragen via email.
Unieke locatie. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.
Mvg,
Petra.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|