Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafels

  29-4-2014 19:37:00
Hoi,
Wij zijn nog op zoek naar een leuk idee om mensen naar hun tafel te leiden.
We dachten eerst om iedere tafel te linken aan een festival, dan aan steden uit China om dat we daar op huwelijksreis gaan.
Maar we staan er nog niet 100% achter, dus als je een ideetje hebt mag je het ons altijd laten weten!

Alvast bedankt!

Veerle
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1203


Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik29-4-2014 20:02:36

Ik volg even mee, wij weten ook nog niet goed wat we hiermee moeten doen...



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik29-4-2014 20:47:47

Omdat je spreekt over China is mijn eerste ingeving: Iedere gast een gelukskoekje geven, daaruit valt dan een briefje met de tafel waarnaar ze moeten. Bijvoorbeeld een stad of wijk in China.
Ik denk dat je zo'n gelukskoekjes op maat wel moet kunnen vinden op internet...



veronique
28-6-2014
 Meld misbruik29-4-2014 21:16:23

Hey,

Ons thema is new york :)

Gasten krijgen een yellow taxi met bestemming op, dit is dan de tafel en als menukaart hebben wij een valse dollar waarvan de achterkant bedrukt is met het menu


Spannend he, nu zaterdag m'n vrijgezelle en en is de maand mei ook weeral begonnen se

X



Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik29-4-2014 21:24:51

Wij kennen elkaar al 15 jaar en nu trouwen we. Om de tafels in te delen hebben we foto's genomen gedurende de 15 jaar en daar dan puzzelstukken van gemaakt. Bij aankomst krijgt ieder een puzzelstuk en moeten ze de tafel zoeken waar de volledige foto dan staat.

Leek ons wel leuk!



inge
6-6-2015
 Meld misbruik30-4-2014 8:16:47

Ik heb als thema snoepjes genomen hiervoor.
bij het binnenkomen krijgen ze een kaartje met hun snoepje gelinkt aan hun tafel.
Op hun bord aan tafel ligt dan een puntzakje snoep met de snoepjes die op hun kaartje staan ( dient dan ook als bedanking, wordt nog beetje opgefleurd met een kaartje erbij en grote strik met een bedeltje aan van een hartje)
Als de tafels dan afgeroepen worden, gaat er ook een achtergrondliedje gespeeld worden in het thema snoep.
En om de tafel toch een beetje op te vrolijken , gaan we zure hosties laten bedrukken met onze namen op



Melissa
18-7-2015
 Meld misbruik30-4-2014 14:33:22

Wij gaan waarschijnlijk voor kleuren, een idee van onze dj. Hij speelt dan bij het aan tafel gaan telkens een liedje gelinkt aan een bepaalde kleur (bvb. blauw van the scene,...) Bij het binnenkomen krijgen de mensen dan een kaartje in de kleur van hun tafel.



Veerle
6-6-2014
 Meld misbruik30-4-2014 20:40:41

Wauw, super ideeën allemaal. Dank je wel hiervoor!
Jolien, je hebt me op een super idee gebracht! Morgen probeer ik om gelukskoekjes te bakken. :-)



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik30-4-2014 21:31:00

Succes! :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...