Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek puzzel zelf maken

  29-4-2014 11:35:31
Beste bruidjes,

heb een vraagje; wil graag een gastenboek als puzzel , maar vaak komt dit nog al duur uit ( vanaf 85 euro ) nu kwam ik op het idee.
waarom zelf niet maken, gewoon op site van smartphoto een puzzel laten maken met onze foto erop, en leg nadien gewoon in de zaal aan een tafeltje in een schaaltje de puzzelstukjes en laat hierop de mensen iets schrijven.
wat denken jullie?

zefanja
12-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 975


Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik29-4-2014 20:56:09

Je zou zelf gewoon via Kruidvat een poster kunnen laten drukken van een foto. Als je dan zelf wat creatief aan de slag gaat teken en knip je zelf de puzzelstukjes langs de achterkant.
Wij gaan het ook zo doen, alleen is het concept een beetje anders...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...