Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Accessoire kort/halflang haar

  29-4-2014 10:55:16
Lieve medebruidjes,

Overal zijn er opsteekkapsels te vinden voor bruiden met lang haar. Ikzelf heb kort/halflang haar en zoek hiervoor nog inspiratie. Bestaan er hier ook websites met voorbeelden van?
Had gedacht aan een diadeem maar weet niet of dit te kinderlijk is? Of aan een bloem. Wou oorspronkelijk mijn haar niet doen, maar iedereen heeft precies wel iets in zijn haar..
Iemand ideetjes waar met dit kan kopen? Liefst binnen een normale prijs?
Of zijn er websites die aan te bevelen zijn?

Anja
30-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1390


Jessica
23-5-2014
 Meld misbruik29-4-2014 10:58:47

Ik heb curlies besteld voor in mijn haar te laten steken. Mijn haar word eerst gekruld en daarna half opgestoken. Die curlies worden dan in het opgestoken gedeeld ingedraaid.

Ik heb zelf haar tot op mijn schouders dus ook niet echt lang :)
En het gaf bij mijn proefkapsel een heel mooi resultaat.

Je kan het gewoon in google intypen en dan kom je wel op een paar sites.



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik29-4-2014 11:29:03

Je kan ook zo'n zaken kopen bij Claire's



Lies
24-5-2014
 Meld misbruik29-4-2014 12:32:11

Ik zit met hetzelfde probleem en denk dat ik uiteindelijk maar voor naturel ga...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...