Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij mama's

  29-4-2014 7:56:25
Dag iedereen,

Waar hebben jullie mama's hun kledij voor de grote dag gehaald? Allebei de mama's maken zich grote zorgen dat ze niets zullen vinden die toch wat chique en betaalbaar zal zijn.. Binnenkort maak ik enkele dagen vrij om met hen mee te gaan zoeken, maar weet eerlijk gezegd niet waar zoeken.. Hadden kleedjes gevonden van Linea Rafaeli maar deze zijn veel te duur! Iemand ideeën of tips? Regio west-oost-vlaanderen..

Dank je wel!

joyce
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1037


Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik29-4-2014 8:23:10

boetiek calmani in eeklo daar heeft mijn mama een cocktailjurk gekocht. Maak er anders eens een dagje antwerpen van, zeker en vast dat ze iets zullen vinden hoor. Het is natuurlijk ook te zien welk genre ze willen hè.



Femke
27-6-2014
 Meld misbruik29-4-2014 8:37:32

Mijn mama haalde haar kleedje bij Anne-Sophie outlet shopping (meerdere vestigingen, onder andere in Sint-Martens-Latem). Allerlei stijlen in een zeer betaalbare prijs. Lange kleedjes bijvoorbeeld voor ongeveer 200 euro. Dit zijn afgeprijsde outletprijzen, zodat je niet bang hoeft te zijn dat het niet 'chique' genoeg is (mijn mama's grootste vrees).






Evelien
30-8-2014
 Meld misbruik29-4-2014 8:50:51

Wij zijn ook bij Anne-Sophie geweest. Uiteindelijk hebben alleen de zussen daar iets gevonden. Mijn moeder heeft iets gevonden bij P&C. Mijn schoonmoeder bij E5-mode. Ze zien er allemaal chique uit!



Charlene
16-8-2014
 Meld misbruik29-4-2014 9:37:47

Misschien keer kijken als er ergens outlets zijn. Mijn mama heeft haar kleedje van linea rafaeli haalt, wel in de solden want het scheelde toch wel €200.
Bij ann Sophie hebben ze ook mooie dingen maar ik weet persoonlijk dat mijn mama daar niks ging gevonden hebben. Misschien eerst keer kijken op de site en Facebook pagina.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik29-4-2014 10:21:21

Mijn mama is bij steps geweest. Ik vond echt dat mijn mama wel gezien mocht worden...





Katia
6-6-2014
 Meld misbruik30-4-2014 9:44:00

je hebt ook een outlet van lasposa in roeselare


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...