Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5 juli bruidjes

  28-4-2014 20:53:12
Hoi,

Nog minder dan 10 weken :).
Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?
Wanneer versturen jullie de uitnodigingen en tegen wanneer moeten de gasten verwittigen of ze al dan niet komen?

Merci voor jullie hulp!

Eva
5-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1224


Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik28-4-2014 21:20:42

Wij trouwen 4 juli, het komt inderdaad dichterbij.
We zijn zo goed als klaar met de voorbereidingen.
Wij zijn begonnen met het uitdelen van onze uitnodigingen en we hebben gevraagd om te bevestigen voor 15 juni.



Tiffany
5-7-2014
 Meld misbruik28-4-2014 22:18:29

Onze uitnodigingen zijn nu zo goed als allemaal de deur uit, we hebben gevraagd om ten laatste tegen 31 mei te bevestigen.
Ik heb wel de indruk dat de meeste mensen ook tot die datum gaan wachten om te bevestigen.



natacha
5-7-2014
 Meld misbruik29-4-2014 8:08:27

Eva, wij zijn nu de laatste uitnodigingen aan het uitdelen en ze kunnen bevestigen tem 20 juni :-) wat de voorbereidingen betreft is alleen de bloemetjes nog en snoep voor de kindjes maar daar wachten we nog even mee kwestie van versheid he ;-) en ik ben nog stiekem bezig om mijn toekomstige man te verassen :-) zelf hebben we een lieve dobermann en ze gaat op logement in de kennel vanwaar ze afkomstig( en mijn hubby zegt dikwijls ...toch spijtig dat ze er niet bij is) is nu heb ik samen met de baasjes van een 12tal dobers die ook van die kennel afkomstig zijn dus broers en zusjes van de onze ....... zij komen een erehaag maken na de kerkdienst met ons meisje op kop dus ga ik ook hondesnoep stiekem smokkelen (daags ervoor )naar waar we onze receptie geven voor degene die niet zijn uitgenodigd voor het avondfeest Voor de rest hebben we alles geregeld


Succes en gr tachke



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik29-4-2014 8:15:23

Hier volop bezig met het misboekje! Wij sturen volgende week onze uitnodigingen en vragen te bevestigen voor 7 juni. Moet het pas echt definitief weten een week ervoor, maar wil toch al eerder weten.
Voor de rest nog bloemen, menu vastleggen, snoep voor de kindjes. Ook nog wat zonnebank proberen te doen :-) (ik ben heel wit van vel)
Veel succes!



Charlotte
5-7-2014
 Meld misbruik29-4-2014 11:15:35

Hey, Wij trouwen ook op 5/07, we gaan vnvd de uitnodigingen halen en vragen eigenlijk al om 5 juni te bevestigen, omdat we weten dat er dan toch nog zijn die pas 15 juni bevestigen... Wij moetn ook nog de bloemen doen, ons misboekje afwerken en dan nog de menu's, tafelaanduiding, kaartjes voor bij het binnenkomen etc... maar komt in orde, nog 66 dagen :) en dan is het EIN_ DE _ LIJK zo ver



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik29-4-2014 19:19:24

Wij trouwen op 4 juli en de uitnodigingen naar de familie en vrienden zijn al de deur uit. De uitnodigingen voor de collega's verdelen we volgende week.
Er staat op dat ze ten laatste 1 juni moeten laten weten of ze al dan niet komen. Als er dan nog mensen zijn waar we niks van gehoord hebben, hebben we ook nog tijd genoeg om eventueel na te vragen en de menu's te bespreken.



Dorien
5-7-2014
 Meld misbruik29-4-2014 20:01:43

Onze uitnodigingen zij ook al de deur uit.
We vragen te bevestigen voor 10 juni. Stilletjes aan beginnen ze al te antwoorden.
Het is toch super spannend...
Ik heb het gevoel dat ik nog zo veel in orde moet maken en zoveel vergeet.




ann
5-7-2014
 Meld misbruik29-4-2014 21:03:09

Amai zoveel op 05/07 ! Onze uitnodigingen zijn bij de drukker. Misschien hebben we ze deze week nog ! Bij ons is het bevestigen voor 15/6
Wij moeten nog teksten van de ceremonie finaliseren en misboekjes drukken, huwelijkskaars bestellen,...dat lijkt het mij zowat...verder zijn er altijd nog kleine prulletjes !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...