Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geloften

  27-4-2014 15:09:07

Mijn vriend en ik hebben afgesproken om onze geloften zelf te schrijven maar ik vind dit allesbehalve gemakkelijk!
Kan iemand mij helpen? Wat moet er zeker instaan? Hoe maak ik het niet té persoonlijk maar toch wel, hoe maak ik het niet zeemzoet?
Heeft er iemand ideeën of iemand die ze al zelf heeft geschreven die ik eens kan lezen?

Dank je!


Niki
7-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1325


Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik27-4-2014 17:45:06

Ik vind wel vaak inspiratie in liedjes ;-)



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik27-4-2014 19:21:13


Hey, op deze site staat wat er in moet staan enzo. Hier ben ik ook op aan het kijken.

http://www.theperfectwedding.nl/artikelen/150/persoonli...

Succes ermee
Liefs Caroline



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik28-4-2014 13:14:18

Ik vind het ook heel erg moeilijk. Ik wil hem zoveel dingen zeggen maar kan het gewoon moeilijk verwoorden. Heb het al geschreven en herschreven en herschreven en herschr.... pff niet simpel dus sorry kan je niet helpen :)



Ann
4-10-2014
 Meld misbruik30-4-2014 15:50:51

de link van Caroline lijkt wel een goede hulp, kan ik ook gebruiken :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...