Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbare huwelijksreis

  15-1-2007 10:41:24
Hallo,

Wij zijn dit weekend nog een aantal dingen gaan vastleggen voor ons huwelijk op 14 juli. We zijn ook eens een aantal reisbureaus binnengestapt om brochures en prijzen te vragen. Nu moet ik zeggen dat het resultaat is dat ik nu de wanhoop nabij ben. We hebben vermeld dat we op huwelijksreis wilden gaan en alle bureaus kwamen onmiddellijk op de proppen met mexico, cuba en de dominicaanse republiek want dat "is momenteel het veel gevraagde voor huwelijksreizen" Niks tegen die bestemmingen maar het stoort me wel dat ons niet gevraagd word wat WIJ van onze reis verwachten. Wat me ook wat stoorde is dat die bestemmingen zo'n 4000 euro kosten voor ons beiden voor 9 dagen en dat geld hebben we er gewoon niet voor over. Hetgeen we ons wel kunnen veroorloven zijn plaatsen in spanje en dergelijke waar je er zeker van mag zijn dat je in een enorm complex zit met zo'n 5000 andere hotelgasten en 3000 kinderen. Dat kan leuk zijn maar is niet ons idee van een huwelijksreis. Wij zouden dus graag een reis maken die je niet elk jaar kan doen (je weet wel iets speciaals dat je ook maar 1 keer doet) waar we echt tijd voor mekaar hebben en het rustig is (dus geen kinderparadijs en dat is echt niet grof bedoeld) graag nabij de zee en heel zonnig en dit voor een redelijke prijs. Ik besef heel goed dat half juli het hoogseizoen is maar ik denk wel dat het mogelijk moet zijn een aangename vakantie te beleven voor minder dan 2500 euro (want dat is het absolute maximum dat ik er aan wil geven) dus als iemand leuke bestemmingen kent aan een redelijke prijs laat het me alsjeblieft weten want ik ben ten einde raad.

Groetjes,

Angie 14/07/07

Angie
14-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 654


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik15-1-2007 11:40:42

Hey,

wij hadden ook geen fortuinen voor onze huwelijksreis. Natuurlijk wil iedereen graag een unieke reis, maar Domenikaanse Republiek of andere verre oorden konden wij niet betalen...

Daarom hebben wij gekozen voor een all in formule in een prachtig hotel in Bodrum, Turkije. We logeerden 10 dagen in hotel Yasmin Bodrum en ik moet zeggen: dat was de hemel op aarde. Bij aankomst kregen we tot onze verbazing een heuse suite met hapjes en wijn op de kamer, het eten was superlekker, de bediening goed, zon, zee, prachtig land... en we betaalden slechts € 800 per persoon (vroegboek korting + korting voor de bruid). We boekten via Neckermann.

Wij hebben er toch ontzettend van genoten, onze beste reis ooit.

Groetjes,
Lieve



Angie
14-7-2009
 Meld misbruik15-1-2007 12:15:10

Hey Lieve,

Van die vroegboekkorting heb ik ook al gehoord dat is inderdaad wel een interessante korting, daarom ook dat we ons wat willen haasten met een beslissing te nemen.

Groetjes,

Angie



Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik15-1-2007 13:09:23

Hoi,

Wij gaan 11dagen naar Taormina (Sicilië) via Neckermann. Kwam op 1900€ voor 2 pers (vlucht + hotel + ontbijt). Is dichtbij strand + stadje. Er zijn ook verschillende excursies mogelijk. --> klinkt in ieder geval ok!

grts,
Antonietta
25/08/2007



Lien
26-5-2007
 Meld misbruik15-1-2007 13:10:50

Hey,

wij wouden ook iets speciaals en betaalbaars voor onze huwelijksreis. Na lang zoeken hebben we een leuke site gevonden, nl. www.fox.nl . Wij hebben een 18-daagse rondreis geboekt naar Costa Rica voor zo'n 3000 euro voor 2 personen. Het enige 'nadeel' is dat we vanuit Amsterdam vertrekken. Ik raad je echt aan om daarop eens te gaan kijken, ze bieden niet alleen rondreizen aan, maar ook strandvakanties... an betaalbare prijzen.

groetjes,

Lien



Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik15-1-2007 13:11:52

Hey!

Misschien nog een goede tip: wij gaan hoogst waarschijnlijk 1 week naar Tenerife, hotel Jardin Tropical met Pegase. Dit is een schitterend hotel, zeer lekker eten, prachtige setting. En vooral: 50% korting op het hele verblijf, dus dat wil zeggen je gaat met 2 voor de prijs van 1. Tel hierbij nog de vroegboekkorting en het zit helemaal goed!

Veerle
29/09/2007



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik15-1-2007 14:57:54

Hey,

Toch even een kleine reactie op Veerle.
Bij Pegase geldt die korting enkel op het verblijf, dus op het hotel en niet op de totale prijs.
Enige berekening is dus wel nodig want het is niet gewoon 2 aan de prijs van 1.

Groetjes, Sissi



valerie

 Meld misbruik15-1-2007 18:38:25

Wij gaan naar een klein hotelletje in Portugal en we vliegen met Ryanair. Voor 9 dagen in juli betalen wij voor een kamer met frontaal zeezicht en ontbijt 1280 euro en dan ben ik nog rechtstreeks met het hotel aan het onderhandelen om zeezicht gratis te geven als honeymoongeschenk.

Groetjes, Valérie



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik15-1-2007 18:54:18

hallo, bij Thomas Cook vind je ook kleinere hotelletjes. Wij gaan bv. een week naar Tenerife en een week naar La Gomera. In Tenerife is het een klein hotelletje, weg van de kust (42 kamers, in het hoofdgebouw waar wij zitten, 24 kamers). Daarvoor betalen wij ongeveer 1300 euro per persoon: vlucht, een huurwagen op Tenerife, de overzet naar La Gomera en terug en het verblijf op La Gomera. Dat alles half pension en op La Gomera zeezicht kamer... dus als je iets korter zou gaan, geen zeezicht,... kan het nog wat goedkoper... griekenland en de griekse eilanden zijn ook niet duur en kleine hotellekes. bij Neckerman vind je ook kleinere hotellekes (maar minder dan bij Thomas Cook. Neckerman is wel iets goedkoper). Succes met de zoektocht en laat je vooral niet ontmoedigen... wij zijn eerst de brochures gaan halen en hebben zelf uitgezocht wat we wilden en zijn dan pas offertes gaan vragen. Groetjes



Caroline
18-8-2007
 Meld misbruik16-1-2007 7:30:27

Hallo Angie,

Wij gaan op reis zoals we graag op reis gaan en waar we ons goed bij voelen. Wij fietsen graag (liever dan te voet gaan) en gaan dus met de auto en de fietsen er vanachter op eerst een weekje naar de streek van Perpignan-Carcasonne in Frankrijk, logeren daar in een super romantisch chambre dhotes met maar 3 kamers, en gaan dan door naar Barcelona waar we wel nog geen hotel voor hebben (maar hier kiezen we wel voor een groter hotel omdat je daar toch nooit aanwezig bent). Daarna stoppen we nog eens in een chambre dhotes tegen nîmes waar we al een aantal keer naartoe zijn geweest (en dat dus eigenlijk goeie kenissen van ons zijn). En dit is dus ons idee van een leuke reis, voor ons hoeft het niet ver en opgeklopt te zijn, het belangrijke is dat je jezelf amuseert en dat je iets doet wat je graag doet (volgens ons toch).

Veel succes nog!
Caroline



Veroniek

 Meld misbruik16-1-2007 9:15:59

Hoi Angie

Wij zijn nog nooit echt op reis geweest met een vliegtuig, maar dromen er beiden van om de Griekse eilanden te zien.

We gaan voor een All-in formule en zouden kiezen voor een kamer met zeezicht en een luxe-hotel... Voor een keer moet dat kunnen vinden we. We hebben ons oog laten vallen op Rhodos, maar zitten momenteel aan een budget van 2566,60 euro... Daarom zijn we aan het twijfelen, want we hadden ook gezegd dat ons budget tussen de 2000 en 2500 euro was. Maar voor die 67 euro meer, moeten we daar ons goesting over breken? We zijn dus nog aan het twijfelen... Je hebt daar dus ook nog goedkopere hotels!

Dit hotel dat wij gekozen hebben is dan ook wel exclusief en zeker zonder kinderen (dat zei het reisbureau en we hebben ons geïnformeerd en het klopt) We willen ook een reis voor ons, zonder al te veel lawaai rond ons heen... Waar we eens konden wandelen, winkeltjes doen, strand liggen, excursies doen... Dat kunnen we daar allemaal doen, maar we moeten dus meer betalen :'(

Veel succes!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik17-1-2007 21:50:29

Wij gaan naar Thailand (Wel in september). We hebben gekozen voor de classic rondrit van Best Tours.
Alles samen betalen wij voor 2 personen 2598 euro. Hier moet onze vroegboekkorting wel nog af...

Isabel
01/09/07



Lies
30-6-2007
 Meld misbruik19-1-2007 15:12:11

Hoihoi!

wij gaan naar La Gomera voor 11 dagen van 3 tot 14 juli (trouwen op 30 juni).
We hebben de vluchten 2 weken geleden zelf geboekt bij jetair (700 euro) en reserveerden ons hotel ook zelf, (www.anaterve.com ) de suite voor 490 euro. Dat is dus ongeveer 1200 euro voor ons beiden, zonder dineetjes en de overtochtmet de boot van tenerife (waar het vliegtuig land) naar Gomera.
Wij wilden ook iets romantisch, warm, niet toeristisch, weinig of geen kinderen, rustig, mogelijkheden tot goeie wandelingen (we zijn normaal echte berg-rugzaktrekkers), klein hotel... En menen dat hier wel gevonden te hebben!

Veel succes!
Lies
liesdaemen@hotmail.com



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik20-1-2007 14:27:56

Hoi,
Wij gaan ook een van deze dagen boeken.
Waarschijnlijk gaan we voor een klein hotelletje (110 kamers) in Turkijke-Dalaman-Sarigerme. Nog vrij ongerept en niet toeristisch, wel wat afgelegen dus... Het is een all-in klassehotel en omdat het een nieuw hotel is aan een scherpere prijs: € 1700 voor ons 2. Dit staat in de boek van Thomas Cook.
Veel succes nog!

Groetjes,
Katrien
18-08-2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums