Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

50

  24-4-2014 21:13:58
Wat gaat het toch snel. We zullen er rap zijn.
Hoe staan de andere bruidjes er op voor juni?
Liefs Caroline

Caroline
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 531


Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik24-4-2014 21:15:07

Stilletjes aan begint het te komen.
moeten nog heel veel doen.
en denk hierdoor dat Mei voorbij gaat vliegen :d



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik24-4-2014 21:25:52

Nog 63 dagen hier laar die zullen vast voorbij vliegen! Hier ligt de afspraak voor eerste pas en proefkapsel al vast, afspraak met fotograaf ligt ook vast, menu is besproken. Ben bezig met de decoratie af te werken. Moet nog kaartjes afdrukken waar de gasten een wens op kunnen zetten die we dan met een ballon oplaten.



sara
14-6-2014
 Meld misbruik24-4-2014 22:01:48

Hier ook de 50 bereikt. En de meeste zaken zijn nu stilaan in orde...
Spannend hé! We kunnen samen duimen voor mooi weer :-)



Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik24-4-2014 23:29:34

Hier 42!!!!! het gaat nu echt spannend worden ;-)))



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 6:33:40

bij mij nog een 2 maanden te gaan! tijd vliegt nu al vooruit. heb het gevoel dat het meeste nu toch in orde is. volgende maand ook proefkapsel en make-up :)



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 6:54:26

Hier ook nog 49 dagen ondertussen. Ik denk dat alles zo goed als rond is :). Alleen nog broodjes bestellen voor het avondfeest, bruidsboeket gaan bestellen en wat kleine dingen ineen steken en dan is het afwachten! :) Dan is het voor ons allen duimen op goed weer :).



lynn
21-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 7:15:54

Hier nog 56 dagen..

Alles is bijna klaar, juist nog mijn decoratie verder afwerken.
En idd hopen op mooi weer!!
zooo spannend!



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 7:29:42

Hier nog 41 dagen...

We zijn volop bezig met de misboekjes af te werken voor het drukken, moet ook stilaan eens aan mijn boeket beginnen. Verder nog veel andere DIY-prutsen.

Ook nog even afwachten tot de bevestigingen allemaal binnen zijn, dan kunnen we met naamkaartjes en tafelschikking beginnen.

Wij hopen ook op mooi weer!

Succes dames!



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 8:28:03

41 dagen op de teller. Ik denk dat het nog behoorlijk druk zal worden. Bruidsboeket moet nog besproken worden, zaalplan en gastenlijst op punt stellen, schoenen voor dochter en de papa...
Binnen 2 weken vertrekt mijn dochter op zeeklas, wat eigenlijk wel goed uitkomt om mij dan eens volledig op ons huwelijk te concentreren zodanig ik niets over het hoofd heb gezien. Ik was op zoek naar ander werk, maar heb dit nu even aan de kant geschoven want als ik nu nog tijd moet vrij maken om te gaan solliciteren denk ik dat ik helemaal geen rust meer vind. Dus waar nog een poos op mijn huidig werk blijven, en ga terug op zoek na de trouw. :)



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 10:54:28

Wij hebben ook de grootste dingen wel in orde maar heb wel wat bang dat ik wat aan het vergeten ben. Zal de mama nog eens wat onder druk zetten voor de bloemen. ;-). En dan onze dochter haar boeketje nog bestellen. En voor mijn kleed en proef kapsel +make-up moest ik begin mei bellen. Dus dan zullen we wel rond zijn hoop ik. En dan is het natuurlijk nog wachten op de bevestigingen en afmeldingen voor het feest. Daar hebben ze nog tijd voor tot 10 mei.
Liefs Caroline



caroline
14-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 12:18:51

jaja hier begint ook de stress te komen , en hopend op mooi weer want bij ons is het bbq in een tent midden in de boerebuiten en dan wil je toch wel mooi weer,
en ben ook bang dat ik iets uit het oog verloren ben , hopelijk niet :-)
spannend... allemaal alvast veel geluk en liefde toegewenst :-)



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 13:15:24

Ja begint wel heel spannend te worden nu, nog een aantal zaken regelen details vooral.
Maandag eerste pas ik hoop dat ik mijn kleed nog even mooi vindt :-).
Ik hoop ook op goed weer omdat ik echt problemen heb met het vinden
van een binnenlocatie.
Dit weekend misboekjes nieten zodat deze ook klaar zijn, gastenboek afwerken.
Speech schrijven en openingsdans nog at oefenen.
Voor de rest hopen dat ik niets vergeten ben..



flame
20-7-2014
 Meld misbruik25-4-2014 21:30:26

Hallo allemaal

Hier ook niet veel dagen meer op de teller.
Ik heb het gevoel dat ik van alles vergeet dus vraag ik eens wat hebben jullie al allemaal gedaan?
Bij ons ligt de locatie vast, meeste uitnodigingen zijn weg, eten is besproken, fotograaf ligt vast, gemeentehuis is geregeld, kapper moest ik in juni bellen voor afspraak, trouwkleed mag ik eind mei gaan passen, flitspaal is geregeld, in bespreking over drankforfait.
Volgende maand kleren halen voor mijn man, onze ceremonie in elkaar steken en bekijken hoe ik de decoratie wil.
Waar staan jullie met de planning?
Groetjes en nog veel plan geluk en vooral weinig stress



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik26-4-2014 8:28:05

Wij hopen ook op goed weer. Maar het is midden in de examens van de schoolgaande jeugd. En bij ons was het vroeger altijd mooi weer dan. ;-).
Karen je zal je kleed nog wel mooi vinden. Ik heb het mijne ook weeral een tijdje niet gezien. Al hangt het in de kast bij mijn mama en papa. Moet begin mei naar de naaister bellen.
Flame ik denk wel dat je er goed opstaat. Ga je bedankjes geven?
Liefs Caroline



flame
20-7-2014
 Meld misbruik26-4-2014 11:35:30

Hallo Caroline
Nee de flitspaal is de bedanking dan krijgt iedereen meerdere strookjes met foto's en onderaan staat onze foto met bedankt om te komen :-)
Het lijkt elke keer wanneer je wat geregeld hebt of er een nieuwe waslijst met taken aankomt hehe
We doen alles zelf op een eigen locatie.
Iedereen nog veel plangeluk



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik27-4-2014 9:13:17

Ik begin het nu ook wat moeilijker worden met al die kleine dingen nog.
Wij mogen voor onze ringen bellen. Ben zo benieuwd. We wete welke het zijn maar ze zijn met de hand gemaakt dus da schilt toch altijd een beetje. ;-)
Liefs Caroline



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik27-4-2014 13:22:52

Onze ringen zijn dit weekend geleverd ben blij met het resultaat want heb zelf iets samen gesteld.
Misboekjes zijn ook al zo goed als klaar.
Gastenboek nog schilderen en naamkaartjes nog schrijven.
Ze hebben nog tegen volgende week donderdag de tijd om te bevestigen eens benieuwd hoeveel mensen ik ga moeten contacteren :-D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...