Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautje voor kinderen van de klas

  23-4-2014 15:54:43
Hallo,

Ik ben juf en zoek nog een leuk klein cadeautje om te geven aan de kerk aan mijn kleuters.
Had gedacht aan gepersonaliseerde bellenblaas.

groetjes

Veerle
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1300


Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik23-4-2014 16:22:02

Hallo !

Op de website www.yesgifts.nl vind je heel leuke dingen. Ben ook al eens gaan rondsnuisteren voor mijn leerlingen volgend jaar.

Wat ik leuk vind: doosje met potloden en slijper, dominospelletje (maar ik sta in 't lager, dus voor kleuters misschien te moeilijk?)... Leukste vond ik nog zo'n soort wascootje, waarbij je telkens het kopje kon veranderen in een andere kleur. Kost maar rond de 25 cent / stuk !



Lies

 Meld misbruik23-4-2014 16:23:00

Lijkt me wel leuk, hier vinden de jongens dat nog steeds iets leuk. Het is iets simpel, maar toch altijd fijn. Je kan ze misschien ook bellen laten blazen?





Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik23-4-2014 21:42:56

@Jolien: in hoeveelste geef jij les?

Ik was dit niet van plan om te voorzien bij mijn leerlingen... Ik verwacht hen ook niet...



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik23-4-2014 22:15:43

Nu sta ik in het tweede leerjaar en halve dag zesde leerjaar
Maar ben nog geen TADD dus kan volgend jaar alweer helemaal anders zijn ;-( Zal dat op de moment zien als ik al een tijdje in dezelfde klas sta. Dan wil ik de kdn wel uitnodigen naar de kerk.



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik23-4-2014 22:17:37

Ik trouw natuurlijk nog tijdens het schooljaar dus uitnodigen is dan mss wat makkelijker...



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik24-4-2014 8:27:35

Ik ben ook geen TADD maar ik ben er bijna zeker van de klas waar ik dit schooljaar stond gaat komen. Wij hebben van die swirllolly's voorzien in de kleuren van ons thema



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik24-4-2014 10:26:43

Waar ik woon is 't altijd hollen van de ene school naar de andere, interim na interim ... :-( Ben al blij dat ik deze eerste 2 jaar telkens vanaf november-december tot einde schooljaar op een school ben kunnen blijven. Maar 't is nu alweer stressen. Er is plaats waar ik nu sta, maar ik heb geen idee of er bepaalde leerkrachten voorrang hebben in de scholengroep. Pfft, maar dat neemt het plezier van de trouw niet weg natuurlijk :-D
't Is alleen wel zo, als die onzekerheid nog jaren blijft aanslepen ik op den duur neit anders kan dan uit het onderwijs te stappen, wat ik dus eigenlijk niet wil !



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik24-4-2014 17:01:14

ik herken die onzekerheid Jolien. Zeker ook omdat je verder wil met je leven ale wij toch wij willen na de trouw heel graag kindjes en met zie onzekerheid gata dat niet maar je kan ook niet blijven wachten en je wordt er ook niet jonger op.



Veerle
6-6-2014
 Meld misbruik24-4-2014 17:43:08

Is inderdaad niet fijn die onzekerheid.
Ik had was zo bang bij het aan gaan van een lening van een huis. Stel je voor dat je dan zonder werk zit. Gelukkig kwam ik een jong team waar er veel zwangerschappen waren en 2 collega's die op pensioen gingen. Ondertussen 6 jaar later ben ik voltijds benoemd.

De kindjes van mijn klas komen zeker naar het stadhuis omdat het niet ver is van de school en de plechtigheid vindt plaats tijdens de schooluren.
De kleuters mogen geheel vrijblijvend met hun ouders naar de mis komen. Ik weet niet of dat ik veel respons zal krijgen, om dat de kerk toch een eindje rijden is van het stadhuis.

Het cadeautje zou ik geven na de plechtigheid op het stadhuis.

Dank je Jolien voor de site. ( ben er nog steeds niet uit wat ik zal geven)
:-)

@ Kathleen waar heb je die lolly's besteld of gehaald?



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik24-4-2014 18:08:32

Veel leuke spulletjes he! :-))
Tgoh wij ook een huis aant bouwen dus zit echt in met volgend jaar! Tis nu al niet eenvoudig: lening berekent op voltijds loon en werk sinds december halftijds... Nemen wat je krijgt! Heb geen zin in weer een andere scholengroep!



Veerle
6-6-2014
 Meld misbruik24-4-2014 22:07:43

Ik begrijp je volledig Jolien! Het steeds bang afwachten in juni of je in september mag terug komen.



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik25-4-2014 0:04:20

Ik heb net hetzelfde jolien. Wij zijn ook aan het bouwen en ik hou ook mijn hart vast voor moest ik niks hebben en de lening dan verder betalen. Maar we hopen op het beste.

ik heb de lolly's hier besteld
http://www.confiserie-zucchero.be/zucchero-brugge_candy...



Veerle
6-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 19:01:14

Dank je wel Kathleen!

Ik duim alvast eind juni voor jullie!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...