Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

light in de box

  22-4-2014 21:55:09

Dag allemaal,


Heeft iemand van jullie soms ervaring met het kopen van dingen via 'light in the box'?

Soms lees ik over douane kosten, dan weer geen bijkomende kosten.

Kan je dit op voorhand weten?

Ik heb mogelijke leuke bedankjes gezien, maar wil zeker zijn voor ik zou bestellen...

Groetjes!

Jasmien


Jasmien
27-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1238


Ellen
7-6-2014
 Meld misbruik22-4-2014 22:06:24

hallo,

ik heb daar eens een op maat gemaakt kleedje gekocht voor de trouw van mijn zus. Goede service en het kleedje paste perfect! Ik heb achteraf wel nog douane kosten moeten betalen. ( ik denk dat dat op bepaalde daken moet die uit china komen, maar weet niet de Ik weet niet dewelke) meer of dit opvoorand gemeld was... maar het kleed was zo perfect dat ik dat graag betaalde :)



Ellen
7-6-2014
 Meld misbruik22-4-2014 22:08:43

amai, mijn zinnen zijn precies of ik zelf Chinees spreek:) Dus ik denk dat dat op bepaalde zaken betaald moet worden, maar weet niet dewelke.



evy

 Meld misbruik22-4-2014 22:15:26

Normaalgezien moet je op bedragen boven 45 euro douanekosten betalen.



Jasmien
27-9-2014
 Meld misbruik22-4-2014 22:54:58

Een idee hoe hoog deze kosten dan nog zijn?

Veel zaken zijn er goedkoop, maar dan weet je nog niet hoeveel je er uiteindelijk voor zal betalen...




Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik22-4-2014 22:56:11

Ik heb niet zo goede ervaring met Light in the box. Maanden geleden wat make-up besteld en nooit ontvangen. Ook nergens op de site een contactformulier of emailadres te vinden om dit te laten weten. Uiteindelijk élk mogelijk formulier op hun site gebruikt om te klagen en uiteindelijk toch mijn geld teruggekregen. Maar pakje nooit ontvangen...

Ik had gehoord dat je boven 25 euro douanekosten moet betalen. Ik bestel doorgaans op dx.com, ook een chinese site. Als het pakje klein genoeg is, maar toch meer dan 25 euro kost, dan schrijven ze 25 euro op als bedrag, zodat je toch geen douanekost moet betalen.

Heb wel veel geduld, levering duurt minstens een maand.



kelly
14-6-2014
 Meld misbruik23-4-2014 5:52:52

Ik heb mijn bedankjes daar besteld. Ik vond dat bedankje het leukst van al dat ik gezien had. Je hebt hier een site waar je het kan berekenen. Heb 26 euro douanekosten moeten betalen.



gerda

 Meld misbruik23-4-2014 7:22:06

Kleedje besteld bij Light in the Box. Wij hebben wel een 6-tal weken moeten wachten maar over de kwaliteit en de afwerking ben ik zeer tevreden. Er was op voorhand becijferd wat de extra kosten zijn dus wat dat betreft waren er ook geen verrassingen. Ik zou zeggen: als je voldoende tijd hebt kan je er met een gerust hart bestellen.



Jasmien
27-9-2014
 Meld misbruik23-4-2014 9:00:18

hmmm ok, toch wat twijfels...

Eerst een proefje bestellen en dan pas de rest of onmiddellijk alles bestellen...

@Kelly: weet jij nog wat je betaalde zonder de douanekosten? Voor welke bedankjes heb je gekozen?




Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik23-4-2014 12:43:11

Hoi jasmien,

Ik werk op dhl( koeriersbedrijf) de douanekosten worden altijd berekend aan de hand van de commerciele waarden van het pakketje. Alle pakketjes met een waarde hoger dan 22€ dar moeten douanekosten op betaald worden.

Hoe worden de kosten berekend, nou aan de hand van het commerciele waarden, de inhoud van het pakketje, land van herkomst en de grote van het pakketje....
Dus de kostprijs kan steeds verschillen....

Hoop dat je hiermee wat bent!
Groetjes



Jasmien
27-9-2014
 Meld misbruik23-4-2014 14:25:51

Is dat 22€ met of zonder de verzendingskosten?

Dan kan ik is uitrekenen of het misschien voordeliger is om 4 kleinere pakketjes te bestellen? Of is dat niet aan te raden?




kelly
14-6-2014
 Meld misbruik23-4-2014 17:47:04

Jasmien,

Ik had 130 euro zonder verzending.
Heb gekozen voor de peper en zoutvatjes met MR. en MRS. als bedrukking.



Jessica
23-5-2014
 Meld misbruik25-4-2014 17:18:08

wij hebben onze doosjes voor de bedankjes daar besteld. Heel content van de kwaliteit.
Ook het lintje voor er rond hebben we daar besteld met onze namen en de trouwdatum op. Ook daar niets op aan te merken.

Ik vond het een goede zet om daar bij te bestellen.
Ik heb denk ik ook maar 2 of 3 weken moeten wachten op mijn pakje. Dit ook grotendeels door dat gepersonaliseerde lint.

Ik ben er zeer tevreden mee.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...