Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleuren

  22-4-2014 12:05:53
hallo

hoe hebben jullie het kostuum van je man gekozen? Zijn jullie meegegaan?
Maar vooral: past het bij jullie kleed? en daarmee bedoel ik: qua kleur.
Mijn vriend gaat natuurlijk het kleed niet zien op voorhand, maar ik wil toch dat het mooi bijeenpast. Ik heb een kleed met wit en bordeaux. hoe zouden we dan het kostuum kiezen? zwart wit en gekleurde das? of zwart en gekleurd hemd? maar dan zal hij zoieso weten wat de kleuren van mijn kleed zijn natuurlijk...
niet makkelijk...

bieke
4-4-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1619


sanne
6-9-2014
 Meld misbruik22-4-2014 12:46:24

Ik mocht niet mee van hem :) Hij was van het principe, ik mag niet mee met u, gij ook niet met mij.
Maar zijn mama wist de kleur van het kleed wel en kon zo wel sturen waar nodig.



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik22-4-2014 12:56:07

Ik ben gewoon mee geweest. Hij weet ook welke jurk ik heb. Niet dat ik mij druk moest maken om het kleur van zijn kostuum want hij wou alles in het zwart ook hemd en das:-) En wij zijn voor hem bij Tommy Hilfiger geweest (Tailored collectie) Een aanrader!!!



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik22-4-2014 13:42:45

Ik ben niet mee geweest met mijn vriend. Ik wou dit zelf niet. Wil ook dat het een verrassing is. Bij mij zijn mijn zus en mama mee geweest. Toen ik mijn kleed toch al in de eerste winkel had gekocht heb ik aan mijn schoonmoeder gevraagd of ze wilde komen kijken. Zij is dan nog naar de bruidsuiker gereden en heeft dan ook mijn kleed gezien. Met mijn vriend zijn zijn ouders mee geweest en hij wou ook dat mijn zus mee ging. En hij weet nu ook wel dat mijn kleed gebroken wit is. Maar dat maakt niet zoveel. Mss moet je een staaltje vragen van het rood dat in je kleed zit en dit meegeven met iemand dat mee gaat voor zijn kostum.
Succes ermee.
Liefs Caroline



Nicole
15-8-2014
 Meld misbruik22-4-2014 14:04:21

Ik ben gewoon met hem mee geweest. Zijn bloes is de zelfde kleur ivoor als mijn jurk het pak is verder donker grijs en de stropdas is rood



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik22-4-2014 19:28:33

Volgens de traditie mag je inderdaad niet mee het kostuum kiezen...
Mijn man en ik willen nu toevallig wel net hetzelfde soort kostuum, maar de daskleur enzo blijft een verrassing. Mijn schoonmoeder is wel meegegaan om mijn kleed, zal ook aanwezig zijn bij de keuze van zijn kostuum. Dus op die manier houdt zij wel in de gaten of het matcht... Maar ik denk dat je al serieus je best mag doen om ervoor te zorgen dat kleed en kostuum totaal niet samen passen :-D Tenzij je in kleur trouwt !



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik23-4-2014 6:53:30

Ik ben meegegaan en mee gekozen :-) bij deze een aanrader: Labaere in Zottegem.
Het is belangrijk dat zijn hemd dezelfde kleur heeft als de jurk: een spierwit hemd naast een off white of ivoorkleurige jurk, dat moet je vermijden. Succes!



Lies

 Meld misbruik23-4-2014 10:44:18

Hier zijn we er nog niet uit wie er mee het kostuum gaat kopen. Maar wie het ook wordt, ik ga ervoor zorgen dat hij een kleurstaaltje mee heeft. Vooral ook om de opmerking die Jolien hierboven al zette. Je moet veel moeite doen om niet te matchen, maar ik trouw inderdaad niet in een witte jurk.



bieke
4-4-2015
 Meld misbruik24-4-2014 10:14:44

ik heb een wit bovenstuk, maar bordeau onderrok... Vandaar de vraag. Ik zal mijn moeder meesturen voor een kostuum :-) zij was erbij voor het kleed ook, dus kan ze een beetje sturen :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info