Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help afprinten van misboekje

14-1-2007 18:52:21
hallo iedereen is er iemand die weet hoe je je misboekje kan afprinten op het juiste formaat en recto verso ik ken er niet zoveel van heb wel al mijn boekje gewoon getypt maar krijg het maar niet goed want eigenlijk moet pag.1en de laatste pag samen staan he want als je het plooit klopt dat he
alvast bedankt he
groetjes debbie13.07.07

debbie
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 320

Jan

Meld misbruik14-1-2007 19:12:47

Debbie.

Heel eenvoudig en gemakkelijk gaat dat via het programma 'Publiser' van Microsoft. Zit meestal in het pakket van Office. Via wizards is het gemakkelijk samen te stellen, en indien je tekst eventueel al zou gemaakt hebben in Word, kun je gewoon via kopiëren en plakken het in dit programma binnenbrengen. Veel succes!

Kristel

Meld misbruik14-1-2007 21:39:30

Hoi,
In word kan je in Page setup kiezen voor Bookfold. Je misboekje print dan af als een boek. Je moet er wel op letten dat je een veelvoud van 4 pagina's hebt anders lukt het niet.
Succes
Kristel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...