Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

teksten misboekje en geloften

  14-1-2007 17:30:04
hey

wij zijn op zoek naar leuke teksten en creatieve of leuke huwlijksbeloften om ons trouwboekje te maken
wieheeft tips en kan ons helpen

groetjes

vanessa
3-12-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2835


peggy
22-9-2007
 Meld misbruik14-1-2007 17:37:16

hey,

op deze site heb ik heel veel misboekjes gevonden onder download,de teksten kan je dan wat onder mekander mengen naar je eigen zin hé!veel succes http://www.adagioceremonie.be

groetjes peggy
22/09/2007



Annelies
25-8-2007
 Meld misbruik15-1-2007 16:11:42

Ik heb de werkmap huwelijksviering besteld via de Gezinspastoraal Bisdom Brugge. Hier vind je allerhande voorbeeldjes. Een handige site is www.adogioceremonie.be Via deze site kun je de map ook bestellen!

Groetjes,
Annelies
25/08/07



valerie
11-8-2007
 Meld misbruik16-1-2007 12:16:51

ik heb ook net ons eigen boekje samengesteld, er zijn nog wat mankementen aan maar ik heb een paar mooie teksten als je interesse hebt kan je me mailen op bremansvalerie@hotmail.com dan stuur ik het je door
Alvast nog veel succes, bij mij heeft het ook een maand geduurd voor de eerste versie af was



daisy
18-8-2007
 Meld misbruik21-1-2007 14:12:41

ik heb alle sites afgelopen maar het is wel heel moeilijk om selecties te doen. op de site van adagio ceremonie vind je inderdaad leuke dingen maar het is moeilijk om uit die hele reeks te selecteren. nergens iets overzichtelijk te vinden?
zo van trouwbeloften bij trouwbeloften?
ik heb soms het gevoel dat ik verdrink in die grote hoeveelheden info! amai, voorbereiden zijn leuk maar toch ook wel even stressen!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...