Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje zelf printen

  21-4-2014 14:31:47
Kan me iemand uitleggen hoe ik mijn misboekje best kan printen?
Heb dit in Word 2010 gemaakt.
Groetjes

Sandra
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1085


veronique
28-6-2014
 Meld misbruik21-4-2014 15:25:01

Ohh ik ken het! Heb het zelfde probleem



anke
24-5-2014
 Meld misbruik21-4-2014 15:33:25

Als je dit A5 wil printen, kan je gewoon best dit als formaat A4 laten staan.

Op afdrukken klikken, daar op eigenschappen, en daar kan je ergens kiezen voor brochurelayout of boekje of folder ofzo (hangt van printer tot printer af), daar duid je dan ook aan 2 per pagina (maar wordt meestal vanzelf gekozen als je brochurelayout neemt.

En dan ook nog dubbelzijdig afdrukken kiezen.




Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik21-4-2014 18:39:20

Ik kon het met mijn vorige printer en met mijn huidige vind ik het ook maar niet !
Vroeger sloeg ik mijn document op in PDF en daar kon je kiezen om als boekje af te drukken, maar werkt hier nu ook niet.
Ik denk dat het interessant is om met je document, als A4 formaat, naar een kopiecenter te gaan en te zeggen dat het als boekje moet afgedrukt worden.
Goedkoper aan inkt en direct in orde... Zo zie ik het momenteel ;-)



natacha
5-7-2014
 Meld misbruik21-4-2014 18:50:40

0,40€ bij de drukker laten doen :-)



natacha
5-7-2014
 Meld misbruik21-4-2014 18:50:54




Lieve

 Meld misbruik21-4-2014 21:04:16

Ik zit dus ook met dit probleem. Opgemaakt met Openoffice, formaat A4 zoals gewoonlijk. Ik weet dat je dan ergens brochure of zo moet aanklikken, maar die optie zit er niet. Heb het ook op een andere pc geprobeerd en dan brochure aangeklikt en dan zitten de pagina's helemaal door elkaar.

Ik dacht ook het gewoon bij de drukker/printshop in A4 te laten printen, maar door af te drukken in A5 verandert ook de lay-out. Ik zou het niet leuk vinden moest er dan bijvoorbeeld alleen nog een titel staan hebben onderaan het blad en de rest een blad verder; dat trekt ook op niks.

Dus, als iemand dit weet....




shannah
25-7-2014
 Meld misbruik22-4-2014 13:53:41

ik heb in een copycenter gewerkt en heel veel misboekjes moeten doen, ik zou het ook daar laten afprinten. wij maakten altijd een proefdrukje zodat je eerst eens kon kijken of alles idd nog goed stond, het lettertype zeker groot genoeg is enz, en dan kan er niets meer mislopen dus ik zou gewoon een proefje vragen. duurt nog geen minuutje eer dat uit de printer rolt ;) grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...