Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau toekomstige :)

  20-4-2014 15:03:23
Geven jullie een cadeau aan the groom? :)
Mijn schoonzus gaf aan haar echtgenoot een horloge (mijn vriend draagt dit nooit), mijn getuige gaf manchetknopen (die gaf ik hem al een keertje)...

helena
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1255


Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik20-4-2014 15:09:45

Ik was dit niet van plan om te doen... De aanloop naar het huwelijk toe is voor mij al kostelijk genoeg...

Waarom geven mensen hun vriend/toekomstige een cadeau? Ik snap het niet zo goed... Kan iemand mij dit uitleggen?

Ja, ik koop cadeau's:
Ouders: uit dank voor hun jarenlange liefde en sponsoring
Getuige: uit dank voor hun engagement
Bruidskindjes: uit dank voor hun engagement
'Helpers': vb. onze fotograaf werkt gratis, collega's die de kerk komen klaarzetten...




Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik20-4-2014 17:31:00

Nee, hier worden geen extra cadeaus gekocht.
Uiteindelijk kopen we al een huwelijksring ;). Dat lijkt mij toch wel het belangrijkste.

Manchetknopen en een horloge draagt mijn partner overigens nooit.



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik20-4-2014 19:07:03

Hier ook geen cadeau voor de partner :-))



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik20-4-2014 19:08:01

't Is te zeggen, ieder van onze wederhelften krijgen een pracht van een geschenk: een vrouwtje :-D En wij een kanjer van een man! Wat moet je nog meer hebben :-D



majona
30-5-2015
 Meld misbruik20-4-2014 20:13:11

ik ga zelf ook geen geschenk halen voor mijn verloofde, hij krijgt mij immers al... :-) niets beter dan dat toch!



Karolien
5-4-2014
 Meld misbruik20-4-2014 23:10:10

Ik heb zelf een boekje gemaakt met de 101 redenen waarom ik met mijn ventje wou trouwen. Heb het hem meegegeven op het moment dat we afscheid namen net voor we zouden trouwen.
Geen duur cadeau, wel heel persoonlijk en emotioneel. Mijn ventje zong onze openingsdans in voor mij en ik wou ook wel iets heel persoonlijk geven.



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik21-4-2014 19:40:50

Hier ook geen cadeau, wel een mooi kaartje met een lange tekst op waarom ik hem zo graag zie, en een soort van geloftes. Wij moesten de standaard tekst nemen van de deken.



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik23-4-2014 11:50:29

Ik heb al mn moed bijeen geraapt en een boudoir shoot geboekt. Deze fotos krijgt hij de avond voor onze trouw. Ik heb een dure ring gekregen en vind het wel fijn hem ook iets speciaals te geven.



Liesbeth

 Meld misbruik5-5-2014 19:54:37

Hallo Jolien,

Als je een boudoir-shoot overweegt moet je er vooral zelf volledig achterstaan!

Mocht je meer info willen, eens een babbel doen hoe dit in zijn werk gaat...
Wel contacteer me gerust vrijblijvend.

Groetjes. Liesbeth.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...