Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

'lunch' voor suite

  19-4-2014 19:33:13

hallo allemaal,

nog 38 dagen te gaan :)

alles begint serieus vorm te krijgen en dan komen de 'probleempjes' naar boven.

mijn toekomstige komt mij ophalen met de ceremoniebus. deze vertrekt aan de feestzaal (dan kan de suite hun auto's daar al parkeren en is iedereen bob-vrij) mijn mama, getuigen blijven bij ons thuis (bij mij). ons probleempje: het opstappen (en dus wachten tot iedereen er is) valt over de middag (12u30-13u00) enkelen komen van Namen en anderen van minder ver (maar iedereen moet minstens 45 minuten rijden), maar iedereen zal al vroeg wakker zijn en dus honger hebben. wat geef je dan? een verrassingsbrood? mini-koffiekoeken? en hoe presenteer je dit? we kunnen dit toch moeilijk op de bus laten opeten (zeker kans op smossen dan)...

iemand ideetjes?

en kent iemand dan een leverancier voor iets dergelijks omgeving Brugge/ Zedelgem?


:)


Natasja
28-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1099


Daisy
27-6-2014
 Meld misbruik19-4-2014 19:53:40

Op onze grote dag komt mijn toekomstige mij halen om 13u30. Ook hetzelfde scenario zoals jullie planning , iedereen naar feestzaal zodat alle auto's aan de feestzaal staan en dan de bus op. Dan hebben wij van 13u30 tot bijna 14u30 tijd omdat we maar om 14u40 in het stadhuis moeten zijn. Wij hebben verassingsbroodjes voorzien met drankjes om bij ons op te eten. De rest nemen wij mee op de bus om dan bij de stops voor de fofo's nog een knabbeltje te hebben alsook nog een drankje. Aan een leverancier kan ik je niet echt helpen omdat wij in Roeselare wonen.



Eline
1-3-2014
 Meld misbruik19-4-2014 20:56:01

Wij hadden mini-broodjes voorzien op de bus met kartonnen bordjes en servetjes. Daarbij hadden we flesjes drank waarbij we het rietje door het dopje hadden gedaan. Het was lekker en niemand heeft geknoeid ;)



majona
30-5-2015
 Meld misbruik20-4-2014 20:18:52

In Zedelgem heb je Fleur de Lys met een receptieruimte, de catering wordt dan verzorgd door hun buur: Salons Denotter.

Op onze trouw zullen we smiddags ook lunchen @ Fleur de Lys en 's avonds ons feest in Denotter.




Natasja
28-5-2014
 Meld misbruik20-4-2014 22:47:07

:) Majona, ons avondfeest is in Denotter, en we blijven overnachten in Fleur de Lys. maar we zouden geen tijd hebben om deftig te gaan zitten/staan... zou meer een hapje on the road moeten zijn...




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...