Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Niet slim van me

  19-4-2014 19:27:56
Goh, ik heb spijt van de datum van bevestigen op onze uitnodiging . Onze gasten kunnen tot 10 dagen voor de trouw annuleren of bevestigen.
Nu lees ik hier zo vaak dat mensen veel te laat in actie schieten om te bevestigen.
Dus dat gaat mij stress bezorgen vrees ik...

inneke
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1316


Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik19-4-2014 19:33:16

Hier zijn de uitnodigingen nog niet buiten, maar de zaal moet een week van tevoren het exacte aantal weten.

Tegen 1 juni moeten ze hier dus antwoorden, dan heb ik dus nog een week om achter iedereen te bellen die geen antwoord gaf.

Stress? Wie echt niks laat weten en die ik in die laatste week niet te pakken krijg (desnoods via hun ouders - ik heb behoorlijk wat nichten en neven die ik uitnodig), da's teken dat die niet geïnteresseerd is en dus niet komt.



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik19-4-2014 19:43:18

Ik heb me een beetje extra tijd gegeven en laat ze bevestigen gegen 1juni. Hier begint de stress stilletjes aan te komen....



Daisy
27-6-2014
 Meld misbruik19-4-2014 19:58:11

Bij ons is het ook tot 1 juni om te bevestigen , dan toch nog wat tijd voor de laatste voorbereidingen , tafelschikking , naamlijst ,.....



evelyne
2-5-2014
 Meld misbruik19-4-2014 20:23:51

Bij ons hadden ze tijd tot 2 weken voor onze trouw (18 april) iedereen heeft mooi optijd bevestigd. Ik zou me hier niet teveel zorgen om maken



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik19-4-2014 21:16:18

Bij ons hebben ze tijd om tot 10 mei te bevestigen. Ik weet nu al dat ik er heel veel ga moeten opbellen. Van de gene da ge het ni verwacht die bellen dan eerst da ze komen. ;-)
Hier nog ni veel stress. Maar begint wel te komen. Ben nu op ziekenkas en vind het echt lastig da ge eigenlijk ni heel veel kunt doen. Walt dan voel ik mij zo schuldig tegen over mijn collega's.
Liefs Caroline



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik20-4-2014 8:27:42

Amai, dan heb ik echt ruim genomen!! Wij trouwen in juli en heb gevraagd te bevestigen voor 1 juni! Ook gewoon met de gedachte als ik achter een heel deel moet gaan aanhollen wat ik zowiezo verwacht. En ik wou daar al niet over stressen ;-)



Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik21-4-2014 16:23:12

Wij hebben een maand voor onze datum genomen om te bevestigen


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...