Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gedicht ouders

  18-4-2014 17:00:43
Graag zouden wij onze ouders bedanken met een foto met een gedicht erbij. Maar ik vind geen mooi gedicht, hebben jullie wat inspiratie voor mij? Groetjes!

Fien
29-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1215


krista
9-8-2013
 Meld misbruik19-4-2014 15:36:13

Ik vind als jullie dit willen doen naar jullie ouders toe dat jullie een persoonlijk gedicht erbij moeten voegen...

Maar een persoonlijk gedicht kunnen jullie alleen zelf schrijven...

Veel succes, het lukt je wel, neem papier en pen en begin gewoon te schrijven, wss vlot het dan wel...

Succes... X




Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik19-4-2014 19:18:09

Ik ben het eens met Krista...

Er is niemand die voor jou een gedicht kan schrijven/doorsturen. Het is heel mooi als het persoonlijk is. Als ze echt geen inspiratie hebben zou ik ze zelf eens op het internet laten surfen.
Het gedicht moet bij hén passen...


Veel succes en laat ons iets weten hoe het verlopen is :-)



lien
4-5-2013
 Meld misbruik20-4-2014 11:55:25

Wij hadden dit:

Er was eens een boom, die met zijn brede takken langs de waterkant stond. Op zekere dag kwam er een man, gewapend met een mes. De boom hield van schrik het ruisen in, maar er was geen ontkomen aan: de man sneed de mooiste tak van de boom en nam hem mee naar huis.
Enkele dagen later kwam hij terug. Opnieuw werd de boom angstig en dacht: “welke tak is er nu aan de beurt?”. Maar de man ging zitten aan de voet van de boom en blies op een fluit die hij van de tak had gemaakt. De boom luisterde en verstond het lied: “hoor je mij, herken je mij nog? Ik ben uit jou hout gesneden. Ik zing voortaan mijn eigen lied, maar jou vergeten doe ik niet. Ik leef en ik zing, en dat dank ik aan jou!”

en dan op bedankt lieve ouders gaven we ons kadootje af.




wendy
24-5-2014
 Meld misbruik22-4-2014 15:36:21

Hey fien,


wij lezen ook de tekst van de boom voor in de kerk, daarna geven wij ook een foto kader af voor zijn papa en mijn mama

het is een kader waar 2 fotos in kunnen, links staat ons gedicht en rechts een foto van ons aanzoek , daar kunnen ze achteraf een trouwfoto in zetten,

dit is ons gedicht:

Lieve ouders,

Dankbaar zijn wij voor alles wat jullie voor ons hebben gedaan.

Het was nooit te veel ,altijd hebben jullie klaar gestaan.

En nu wij dan in het huwelijk zijn gestapt,

Willen wij jullie graag bedanken ,voor de fijne tijd die we thuis hebben gehad.

Bedankt lieve ouders voor al jullie goede zorgen,

Voor vroeger, voor gisteren,

Voor nu en morgen.


Wendy & Bram





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...