Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen

  17-4-2014 23:43:15
Hoi iedereen! Ik zit een beetje met een probleem.
Als getuige had ik een vriendin gevraagd, die uiteraard heel blij is, maar nu begin ik te twijfelen want ik hoor of zie haar nauwelijks nog. Het ligt echt op mijn maag. Maar dan ineens na zolang niets van haar gehoord te hebben vraagt ze om langs te komen en vertelt ze nogmaals dat ze het geweldig vind dat ze getuige mag zijn.

Nu weet ik wel dat ik dat niet zomaar kan ongedaan maken ofzo en ik zou haar ook zeker niet willen kwetsen, dus dacht ik misschien om mijn twee andere beste vriendinnen ook als getuige te vragen.
Dit idee had ik ook aan de haar verteld waarop ze antwoordde "ah nee hé alleen ik". Ze zei het wel al lachend maar ik heb toch mijn bedenkingen of ze dat nu meent of niet.

Wat zouden jullie doen? En wordt het dan wel vaker gedaan om meerdere getuigen te vragen?

Tanya
19-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1296


miek
20-7-2014
 Meld misbruik18-4-2014 4:30:25

Hallo
Ik vraag ook 2 vriendinnen om mijn getuige te zijn.
In het stadshuis mag je er maar 2 opgeven.
Misschien nog even afwachten om te zien of ze al dan niet meer contact zoekt met je.



Femke
27-6-2014
 Meld misbruik18-4-2014 8:14:43

In het stadhuis mag je er met 2 personen samen 0 tot 4 hebben. Dus als je toekomstige maar 1 getuige heeft, dan mag jij er 3 (volgens mij).

(Mijn vriend en ik hebben ook beiden 2 getuigen)



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik18-4-2014 12:26:59

Ik moet ook nog aan mijn zus vertellen dat zij het toch niet wordt...
Ik wilde haar best wel vragen om elkaar meer te zien en samen wat te keuvelen en brainstormen over de trouw. Maar nu heeft ze toch een paar dingen gezegd waardoor ik vind dat ze als getuige helemaal niet op haar plaats zit. Dus ik neem gewoon iemand anders hoor... Ook al zal ze daar niet direct blij mee zijn.
Twee jaar geleden ging ik ook meter zijn van haar kind en even voor de geboorte is ze ook van gedacht veranderd, dus eigenlijk heeft ze mij al eens hetzelfde gelapt en heeft ze niet veel te zeggen.
Je kan alleen maar hopen dat ze op de trouw toch nog wat vrolijk rondlopen, maar hé, ze hebben nog meer dan een jaar om terug blij te worden :-D



L & E
30-4-2014
 Meld misbruik19-4-2014 20:42:04

Volg zeker je gevoel! Ik heb ook een getuige die niks van zich laat horen! Met nog 10 dagen op de teller doet ze niks van moeite. Ik heb mijn zus erbij gevraagd en aan haar de belangrijkste taken gegeven.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...