Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ruwe trouwringen West-Vlaanderen, type Wim Meeussen

  17-4-2014 8:38:58
Beste mede-bruidjes,

Ik zag hier op het forum een paar trouwringen passeren waar ik mijn hart aan verloor. Het gaat om de collectie van Wim Meeussen: http://www.wimmeeussen.be/nl/trouwringen/trouwringen-go...

Als het moet ga ik naar Antwerpen, maar als iemand een winkel kent dichter bij huis (regio West-Vlaanderen) waar ze dit genre trouwringen ook maken/verkopen, dan zou dat geweldig zijn!

Groetjes
Liesbet

liesbet

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1876


Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik17-4-2014 8:45:28

Dag Liesbet,
Misschien eens horen bij een juweelontwerper in de buurt? Een foto meenemen en vragen of hij iets uitwerkt in die stijl? Tenzij het natuurlijk exact deze ringen zijn die je wil :-)
Wij hebben het op die manier gedaan. Ik had een foto van wat ik wou en zijn hiermee naar een juweelontwerper gestapt. Die heeft er zijn "touch" aan gegeven en ik ben super tevreden. Ze zijn nog mooier dan waar ik van vertrokken was.
Succes!



Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik17-4-2014 9:33:10

Hallo,

In Gent heb je juweelontwerpster Ines Bouwen. Zij heeft ook heel mooie trouwringen vind ik persoonlijk. Niet helemaal Wim Meeussen maar toch hebben deze ook iets speciaals vind ik persoonlijk. Onze trouwringen hebben wij hier ook besteld maar dan in Lier.

Groetjes en succes met de trouwringenjacht!




Emeliek
5-7-2014
 Meld misbruik17-4-2014 10:18:29

Dag Liesbeth

Wij laten onze trouwringen maken door Lies Vancauwenberghe. Zij maakt volgens eigen ontwerp en haar eigen stijl leunt wel aan bij Wim Meeussen. Dit is haar site: http://lisejewellerydesign.com/

Haar ouders hebben een winkel in Wingene, waar ze regelmatig afspreekt met klanten (zelf woont ze in De Pinte, bij Gent).

Wij zijn in elk geval heel tevreden over de samenwerking! Ze luistert goed naar wat je wil en denkt mee. We hebben ook oud goud kunnen aanbrengen dat ze zal verwerken, wat weer een pluspunt is!

Groetjes en succes!




Femke
27-6-2014
 Meld misbruik17-4-2014 10:28:40

Ines Bouwen maakt ook zeer mooie dingen, maar is volgens mij wel wat duurder (of die indruk kregen wij toch).

Ik zou gewoon naar Antwerpen gaan. Héél veel mensen steken het land over om een ring van Wim Meeussen te hebben hoor. En hij is het meer dan waard! Ik ben al jaren verliefd op dat soort ringen en heb dan ook dat genre ringen overal wel wat in de gaten gehouden. Veel juweliers maken ondertussen dit soort 'ruwe' ringen, maar ik vind ze er altijd te geforceerd uitzien. Die van Wim zijn echt gewoon veel mooier en natuurlijker. En dat voor een redelijke prijs, in vergelijking met andere goudsmeden, ondanks zijn populariteit.

Ginkgo in Brugge maakt trouwens ook wel dat ringen in die stijl en ze maken dit op maat.

Maar toch: ik zou gewoon naar Antwerpen gaan!!



Femke
27-6-2014
 Meld misbruik17-4-2014 10:46:33

Ook Nico Taeymans maakt ringen in die stijl trouwens. En hij heeft ook een winkel in Brugge.



liesbet

 Meld misbruik17-4-2014 10:51:45

Ines Bouwen heeft idd ook prachtige creaties
Maar, als ik het zo zie dan zijn de meeste trouwringen wel een stuk duurder dan die van Wim Meeussen... en zoals Femke zegt hebben de ringen van hem iets natuurlijkers, aards bijna. Ik denk dat ik dan toch richting Antwerpen zal afzakken ;)



Natalie
6-6-2014
 Meld misbruik17-4-2014 12:06:19

De onze zijn van bij Wim , echt een aanrader , wij rijden vanuit de kempen ook naar antwerpen hiervoor !



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik18-4-2014 7:37:58

Ik weet niet of het aanleunt bij de stijl dat je voor ogen hebt, maar in Roeselare heb je Cynthia Jacobs.



ilse
27-6-2015
 Meld misbruik20-4-2014 15:20:38

Al gehoord van Fede di Oro?
Zelf vind ik dat die goed opgaan naar de collectie's van uw favoriet, is gelegen te Izegem je kunt de site bekijken.



liesbet

 Meld misbruik20-5-2014 21:09:13

De kogel is door de kerk, deze week zijn we dan toch naar Antwerpen getrokken voor een trouwring van Wim Meeussen :) kiezen was moeilijker dan verwacht, want het waren allemaal pareltjes! Dank u wel voor al jullie reacties!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...