Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbeurs Kortrijk en Gent.

  14-1-2007 9:25:22
Hallo,
Wie is gaat naar de trouwbeurs in Kortrijk (vandaag) en wie gaat er naar de beurs in Gent (19 -20 -21 januari). Wie is er al in Kortrijk geweest? Is deze beurs interessant en kan je er veel informatie krijgen of ideën opdoen voor een huwelijksfeest? Wij willen trouwen in oktober 2007 en hebben nog zeer veel te regelen... Graag jullie mening.
Groeten
Mieke

Mieke

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1227


Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik14-1-2007 9:55:15

Hallo,

wij gaan vandaag naar Kortrijk omdat we vrijkaarten kregen van onze fotograaf. Bij ons is al heel wat geregeld en dan is zo een beurs niet echt interessant meer. Voor jullie echter wel. Wij hebben in het begin tot wel heel wat gehad aan die beurzen. Wij gaan nu gewoon nog voor de sfeer. Maar zeker een aanrader! Misschien tot straks.

groetjes en veel plezier,
Isabel
110807



Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik14-1-2007 10:04:06

Hoi, ik ga naar de beurs in Gent volgend weekend. Ik heb daar een afpsraak met onze ceremoniemeester, omdat ik op een andere dag in de week niet kon.
Ik ga niet echt rondkijken, vermits alles grotendeels vastligt, maar ik kan wel de sfeer eens opsnuiven :-)

groetjes

Klaartje
28/7/2007



Lisa
13-7-2007
 Meld misbruik14-1-2007 10:34:26

Hei,

Wij gaan vanmiddag naar Kortrijk omdat we VIP - kaarten hebben gewonnen. Bij ons ligt ook al veel vast. We gaan ook voor de sfeer en misschien nog leuke ideetjes op te doen. Als je kijkt naar de website zal je zien dat er heel wat exposanten zijn. Als je nog fotograaf, vervoer, zaal, ... zoekt dan is zo'n beurs zeker interessant. Dan hoef je niet iedere handelaar apart te bellen.

Groeten

Lisa
07/07/07
13/07/07



Isabelle

 Meld misbruik14-1-2007 11:47:05

Hallo Mieke,

Wij zijn vrijdagavond naar de trouwbeurs in Kortrijk geweest. Het was er niet echt druk, ideaal. Het is redelijk groot hoor, de nadruk ligt heel erg op fotografen. Het is zeker interessant als je nog veel moet regelen. Wij trouwen op 7 juli en dan heb je er niet zo heel veel aan. Je kan er nog kleine details vinden voor je huwelijksdag. T'is de moeite om te gaan maar op zich is iedere beurs hetzelfde. Nog veel succes met de voorbereidingen.



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik14-1-2007 19:39:22

Dag Mieke,

samen met mijn zus ga ik aanstaande vrijdag(avond) naar Gent. Ook voor de eerste keer hoor, ik weet echter niet of het de moeite is. Weet er trouwens iemand of je ergens vrije kaarten kan verkrijgen voor zo een trouwbeurs?
Nog veel succes!

Dolores
04/05/07



Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik15-1-2007 16:43:37

Dag Mieke,

Ik ga zaterdag naar de trouwbeurs in Gent. Ook voor mij is dit de eerste keer...Waarschijnlijk zal het daar heel druk zijn en mijn ventje is daar eigenlijk niet voor te vinden, maar hij gaat toch mee...Wij hebben daar een afspraak voor ons vervoer. Dat ligt al vast maar al de praktische zaken moeten nog geregeld worden. Voor ons is het vooral om ideetjes op te doen want het meeste is eigenlijk al geregeld.
Op de site www.trouwmagazine.be kan je een vrijkaart afdrukken mits 1 betalende persoon. Het is je toch 10 euro gespaard!!!

Groetjes en veel plezier!!!

Lieke
22/06/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...