Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen :)

  16-4-2014 21:21:33
Hey mede bruidjes en gommen,

Binnen 2 weken is het m'n vrijgezellen, en het enige wat ik weet is de datum!
Vind het zo spannend!! Zo van niets weten is leuk en niet leuk tegelijkertijd, heb er echt zenuwen voor gezonde zenuwen dan he
Groetjes,

Vero

veronique
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 551


kelly
2-5-2014
 Meld misbruik17-4-2014 7:27:23

Ik ken het Veronique , ik heb zaterdag 5 april mijn vrijgezellen gehad

Ik was ook van niets op de hoogte , ze hadden zelf al babysit geregeld voor onze kids enz ( 1 van de getuige is mijn toekomstige schoonzus)

2 dagen voor de vrijgezellen kreeg ik een sms met de benodigdheden en instructies die ik zou nodig hebben voor de dag :-)
Dus kreeg ik ook zenuwen en uit het lijstje dat ik had gekregen kon ik niets afleiden , er ontstonden alleen maar vragen van wat zijn ze van plan

Maar het was een super leuke dag , zou hem zo opnieuw doen

Geniet ervan



Jessica
23-5-2014
 Meld misbruik17-4-2014 8:26:44

Hier was het ook op 5 april. Voor mij een dag vol zenuwen en stress omdat ook ik niet wist wat er stond te gebeuren. Alleen het uur van vertrek en de dag zelf kregen we de outfits pas die we moesten aandoen.

Maar al die zenuwen waren voor niets. Het was een geweldige avond met verrassingen waar ge van kunt dromen ( Limo's kwamen ons ophalen :-) )

Dus vergeet de zenuwen en geniet van die dag!



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik17-4-2014 15:34:08

Mijne was vorig weekend. Ook ik was 1 brok stress :D. Uitei delijk was dit voor nix nodig. Het was een dag om nooit meer te vergeten! Een echte tanja-dag! De mensen dat je vrijgezelle in elkaar steken , zijn de mensen dat je normaal het best kennen, komt wel goed! Maar ik begrijp je stress volledig! Haha, veel plezier! Xxx



Christine
26-4-2014
 Meld misbruik17-4-2014 19:03:15

Ik heb mijn vrijgezellen dit weekend en ben zeker ook wat zenuwachtig. Kijk er wel naar uit maar heb ook wat schrik omdat je toch niet weet wat je kunt verwachten. Ga er maar vanuit dat het een geweldige namiddag/avond zal worden! ;-) Kijk er maar naar uit en heel veel plezier! Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...