Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Nieuw-Zeeland

  16-4-2014 20:20:31
Dag mede-bruidjes (en bruidegommen)!
wij zouden graag op huwelijksreis gaan naar Nieuw Zeeland, dit is onze ultieme droombestemming en dit lijkt ons ideaal voor deze gelegenheid =)
Daarom had ik graag eens bij jullie gevraagd of jullie met Nieuw Zeeland ervaringen hebben en tips kunnen geven.
We zouden liefst zo budget vriendelijk als mogelijk naar Nieuw Zeeland kunnen gaan, het lijkt ons bijvoorbeeld super om daar rond te reizen in een camper.
Alvast bedankt!!
Sanne

Sanne
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1519


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik16-4-2014 20:29:16

Eens bij aussietours kijken? Daar kan je ook een huwelijkslijst leggen voor onderdelen van je reis. Have fun!



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik17-4-2014 8:30:04

NZ is een land dat helemaal gericht is op rondtrekkende toeristen, en buiten het vliegticket, dat altijd wel prijzig is, kun je de kosten vrij makkelijk drukken:

- reizen met gewone auto en tent is het goedkoopst
- altijd zelf potje voorzien
- trektochten in de prachtige natuur zijn gratis

Wil je met een camper rondtrekken (écht een aanrader hoor!), dan raad ik je aan om te kijken naar een camper die vrij nieuw is en vooral te letten op het verbruik. De campers in NZ kunnen al makkelijk 5 tot 10 jaar oud zijn en echt versleten, dus zeker voor je huwelijkreis zou dat de investering moeten zijn! Vergeet Wicky camper, Hippie camper en Kiwi camper, dat zijn echte wrakken (ik spreek uit ervaring!).

Campings zijn er heel veel, allemaal zeer goed onderhouden, met supervoorzieningen. Als je op de kosten wil letten, is zelf koken het goedkoopst, vooral als je je groenten op de markt kunt kopen.

Heel veel natuurpracht is zoals gezegd gewoon gratis toegankelijk, maak er gebruik van! Andere betalende aanraders zijn:
- Boottocht op de Bay of Islands (Noorden van het Noordereiland)
- Boottocht op de Milford of de Doubtful Sounds (Zuidereiland)
- Glowworm cave (Zuidereiland)

Mocht je nog vragen hebben, stuur me gerust een PM! Ik heb er zelf 4 maanden gewoond voor werk en ben er ook op vakantie geweest.

P.S. Voor de vliegtickets: check vluchten vanaf Parijs, Londen, Amsterdam of Dusseldorf. Die zijn dikwijls goedkoper.



Elke
30-5-2015
 Meld misbruik22-4-2014 14:35:24

Hallo

Gewoon doen! Ik ben in december-januari een maand naar Nieuw-Zeeland geweest. Rondgetrokken met een camper en alles zelf uitgestippeld. Wij hebben een camper gehuurd bij Wendeckreisen (budget 2+1) en zijn daar heel tevreden van. Het voordeel van een self-contained camper (met WC en water) is dat je op veel plaatsen gratis mag overnachten.
Voor vliegtickets: inderdaad vanuit het buitenland vaak goedkoper. Als je kan 10-11 maand op voorhand boeken, dan vind je de goedkoopste tickets.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums