Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

betaalbaar vervoer gezocht

  16-4-2014 16:55:50
hallo iedereen,

Wij zijn op zoek naar betaalbaar vervoer regio West-Vlaanderen.
Onze suite telt 15 volwassenen en 4 kleine kinderen. Ons maximumbudget is 500 euro.

Kan iemand ons helpen?

Sarah

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 875


Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik16-4-2014 17:03:14

Ik volg ! :-))



tineke
27-6-2014
 Meld misbruik16-4-2014 17:25:44

hallo, wij zijn ook met een grote suite en zochten ook voor betaalbaar vervoer. Daarom kozen wij voor een huifwagen. Indien u meer info wenst kan ik het allemaal doorsturen via mail.



Sarah

 Meld misbruik16-4-2014 20:12:39

oh, Tineke dat zou leuk zijn :)
sarahderoo100@hotmail.com



debora
18-7-2014
 Meld misbruik16-4-2014 23:48:11

Hallo,

Wij wilden ook niet zoveel uitgeven aan vervoer en hebben nu een zwart busje met een rood duiveltje op besteld (suite is van 26 personen)

Met chauffeur bij blijven we onder de 400 euro, is meer dan genoeg vinden wij..

voor het kleiner busje was het goedkoper ook!

Dus als je niet zo kieskeurig bent, zou ik eens bij Peltax horen...




Christ

 Meld misbruik17-4-2014 7:01:05

Voor een oldtimerbus, waar de ganse suite samen in kan én je ook nog es leuke foto's mee kan maken, is je budget nét iets te klein denk ik... Of toch moet je misschien es polsen bij De Feestbus in Tielt...


Greetz,

Christ

www.christvilez.be



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...