Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech

  16-4-2014 10:52:17
Mijn toekomstige zou een korte speech geven voordat wij het cadeau aan de ouders geven.Maar wat zet je zoal in een speech?Hoe begin je daar aan?


Katia
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1089


mona
27-7-2013
 Meld misbruik16-4-2014 13:10:11

Mijn man heeft in zijn speech de belangrijkste familieleden en vrienden aangehaald, met fijne of grappige anekdotes over hoe we hen hebben leren kennen, hoe ze 'mee deel uitmaken' van onze relatie, wat ze voor ons betekenen... mix van ontroering, bedanken, lachen. Was heel mooi. Beste een lange speech, maar je zag dat iedereen tot het einde geboeid geluisterd heeft, hoewel onze vrienden onze familieleden niet echt kennen en omgekeerd ook niet echt. En ze lachten op de juiste momenten, dus mission accomplished. :-)

Vb'tje: toen mijn man aan mijn pa officieel ging vragen of hij het goed vond dat we zouden trouwen (formaliteitje hoor, we waren al bijna tien jaar bij elkaar...), dacht mijn pa eerst dat hij kwam vragen om samen een zaak op te starten of iets dergelijks. Dat heeft hij er vb. ook op een humoristische manier in verwerkt, iedereen moest lachen. :-)



Katia
6-6-2014
 Meld misbruik16-4-2014 19:13:23

bedankt voor de tips!



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik17-4-2014 11:34:58

Amai Mona , een creatieve man dan :)

Zalig als je dat zomaar kan opstellen..
Bij ons breekt het zweet al uit (zoals bij mij en mijn toekomstige)
om nog maar IETS te zeggen dus laat staan om een leuke tekst in elkaar te kunnen steken :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...