Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen hapjestraiteur.be

  15-4-2014 23:47:55
Hallo Allemaal,

heeft er iemand ervaring met www.hapjestraiteur.be ?
Ik overweeg om daar te bestellen, maar het lijkt me allemaal zo goedkoop dat het bijna te mooi is om waar te zijn. Ik vertrouw het wel hoor, dat is het probleem niet. Maar ik ben benieuwd of iemand van jullie hier ervaring mee heeft en of het lekker en vers is.


Elien
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1293


Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik16-4-2014 9:48:57

Hey Elien, geen ervaring mee maar hapjes zien er wel lekker uit!
Anders moet je er eens een paar bestellen zodat je ze kan voorproeven?



Elien
20-9-2014
 Meld misbruik16-4-2014 10:42:52

Ja, dat ga ik doen! Ze is alvast super vriendelijk en behulpzaam, dus dat zit zeker goed!



Lies

 Meld misbruik16-4-2014 19:55:02

Dag Elien,

Ik kan ze niet, maar het ziet er inderdaad wel ok uit. Wat ik zelf de voorbije weken geleerd heb is dat traiteurs heel concurrentieel zijn. Zo kregen we gisteren te horen van de traiteur waar we waarschijnlijk mee gaan samenwerken, dat hun tapashapjes vooraf een halve euro goedkoper geworden zijn (7euro nu per pers.) omdat de concurrentie ook zijn prijs had laten zakken. Misschien heeft het daar mee te maken dat jou traiteur zo'n prijzen heeft,



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...