Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bloemen feesttafel

13-1-2007 18:52:34
de bloemen op de tafels is dat in de prijs inbegrepen of moet je daar zelf voor zorgen , ons feest is in 't driessent

patricia
16-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 373

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik13-1-2007 19:00:38

Bij ons in de zaal is de tafeldecoratie in de prijs inbegrepen. Ik denk dat dat bij de meeste zalen wel het geval is.
Groetjes,
Véro

A
10-8-2007
 Meld misbruik13-1-2007 20:23:52

Hoi, je kan dit best bij de zaal zelf navragen. Bij ons is het inbegrepen, we mogen zelf zeggen welke kleur we graag hebben.

Groetjes

Dorothy
6-7-2007
 Meld misbruik14-1-2007 10:27:28

Ons feest is ook in 't Driessent (06/07/07)en bij ons zit alles in de prijs. Je moet maar eens kijken, heb je van hen geen bundeltje gekregen waarin staat wat je voor de exclusiviteitsprijs krijgt? (normaal is dit tafelversiering, kaartjes met wegbeschrijving voor bij de uitnodigingen enz....)

Wanneer trouw jij?

ilse

Meld misbruik14-1-2007 11:28:37

Bij ons is dit dus niet inbegrepen...allé ja, is te zeggen, er is wel decoratie voorzien voor op tafel maar kunstbloemen zien we nu niet zo direct zitten op tafel..Feestzaal geeft ons de keuze, we kunnen via hen kandelaars(1.20m hoog) mét bloemen op elke tafel laten plaatsen aan 50€ het stuk of we kunnen hier zelf voor zorgen...maar geraken er dus niet zo goed uit..zou wel graag iets van kaarsen en bloemen op tafel hebben maar vinden jullie 50€ per stuk en dus per tafel niet wat veel? Kennen jullie alternatieven? (regio A'pen)
Groetjes,
Ilse

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik15-1-2007 11:09:46

Hey,

Dat hangt van zaal tot zaal af. Best eens navraag bij uw zaal doen dus.
Bij ons is dit niet inbegrepen in de prijs.
Wij konden er wel via de zaal aangeraken voor ongeveer 10 e 't stuk, maar vragen het nu gewoon aan de bloemiste die het bruidsboeket en de kerkversiering maakt.

Groetjes, Sissi

patricia
16-6-2007
 Meld misbruik15-1-2007 19:49:58

wij trouwen op 16/06/07 te tongeren . ik heb ondertussen een visagiste en kapster gevonden in wellen bij hair affairs de bazin heeft bij vtm gewerkt als visagiste en doet nu in het kapsalon ook bruids make-up moest het u nog interes. . .

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...