Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van een prachtige dag

  15-4-2014 23:28:45
Hallo,

Ik heb hier in het afgelopen jaar (zolang waren we verloofd) niet heel erg veel gepost. Maar ik weet dat er velen zijn die graag verslagjes en tips lezen, dus geef ik jullie graag een verslagje van onze huwelijksdag op 5 april.
Om de traditie een beetje om te draaien (en voor de praktische kant van de zaak) zou ik mijn toen nog verloofde gaan ophalen. Dus werd hij 's morgens naar zijn ouders gestuurd en kwamen mijn ouders en zussen naar ons appartement. Iedereen was goed op tijd dus kon het kappen en schminken vlot gebeuren. De eerste traantjes moesten toch al weggeslikt worden toen mijn papa mij voor het eerst in m'n trouwkleed zag.
De buschauffeur was ruim op tijd en dus konden we met een gerust hart vertrekken. Even sloeg dat hart wel over toen hij wel een heel vreemde weg nam en nog eens verkeerd reed, maar uiteindelijk kwam alles goed.
Toen ik aankwam bij mijn schoonouders kwam iedereen naar buiten en vormden ze voor mij een erehaag op de oprit (mannen en vrouwen aan beide kanten). Superleuk! Even aanbellen en daar was het tweede slik-moment: mijn ventje! In een prachtig kostuum! Een tikje retro, net zoals mijn kanten trouwkleed.
Na een glaasje en een koffiekoekje konden we om 10u15 vertrekken naar het gemeentehuis. Daar bleek dat de burgemeester ons zou trouwen, maar dat hij er nog niet was. Gelukkig hadden we tijd en totaal geen zenuwen, dus babbelden we wat met de suite en toen was hij al daar. Een korte, maar ontspannen burgerlijke trouw.
Allemaal terug de bus op naar mijn schoonouders. Daar werden foto's met de suite getrokken in de tuin waarna wij met de fotografe op fotoshoot vertrokken. Toch een stressmomentje voor mij, omdat ik dacht dat we te weinig tijd zouden hebben om ook nog rustig te eten. Maar dat bleek helemaal niet het geval. De fotoshoot nam niet zoveel tijd in beslag, dus waren we ruim op tijd terug om nog even op te frissen en ook iets te eten.
En toen waren de paardjes daar! De suite stapte de huifkar op en ik met mijn vader zaten in een aparte, kleine koets. Ondertussen was het echt stra-lend weer. Zalig! Aan de kerk stond er veel volk ons op te wachten, wat ook al super was. En dan... samen met mijn papa wachten tot we konden binnen gaan. En daar kwamen weer wat tranen van mijn papa. We hadden dan ook echt emotionele muziek gekozen - voor ons toch en als je van klassieke muziek houdt: Ubi Caritas van Maurice Duruflé. Met twee koren (tja, met een man die muzikant is... )die geweldig gezongen hebben, een geweldige pastoor (die moest invallen voor de oorspronkelijke die ziek was) en veel voorbereidend werk van ons werd het een geweldige viering. We hebben er zo van genoten! En we hoorden nadien van anderen hetzelfde... héél leuk.
Na de kerk vertrokken we dan naar de feestzaal. Daar kregen we het verrassende nieuws dat de receptie buiten klaar stond. In de prachtige tuin van de zaal! Zo'n leuke verrassing! Het kussen en begroeten heeft mij echt niet tegen gestoken (je hoort dat wel eens van anderen). Een super receptie, met zalige hapjes!
Na de receptie een half uurtje rust, even nog wat foto's nemen en dan stonden de eerste mensen voor het avondfeest daar al. Een ontspannen sfeer, zalig eten en een geweldige DJ zorgden voor een fantastisch feest. Met nog wat verrassingen van onze vrienden en collega's tussendoor, hebben we tot 4u continu op de dansvloer gestaan.
En dan... moe maar zeer voldaan ons hotelbed in! Om dan 's morgens met onze ouders, broers en zussen nog gezellig na te kaarten aan het ontbijt.
We hebben er zo hard van genoten! Zonder zenuwen, echt alles in ons opgenomen en van elk momentje genoten. En nu al 10 dagen over aan het napraten. Met elkaar, met vrienden en familie,... 't Is echt een dag om nooit te vergeten.
En volgende mensen moeten we daar zeker voor bedanken:
- Schmink Sofie Galle: zeer professioneel en correct
- Hairstyling Cindy: kapster aan huis
- Feestzalen De Lozen Boer in Lochristi. Een echte aanrader! Warm onthaal, super service, geweldig lekker eten en een prachtige tuin als je het geluk hebt goed weer te hebben.
- DJ Tempo (Lieven Batjoens): heeft ervoor gezorgd dat we geen moment van de dansvloer zijn geweest
- Fotografe Libelia De Splenter: eerlijke, spontane madam die heel onze dag op beeld vast legde. De eerste foto's zien er al fantastisch uit!
- Videografie door Future Talents

Karolien
5-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1767


Elien
20-9-2014
 Meld misbruik16-4-2014 0:04:01

Oh, wat leuk dat jullie dag zo perfect is verlopen en dat jullie er echt van hebben kunnen genieten! Ik hoop dat dat bij ons ook zo zal zijn! Veel plezier als getrouwde vrouw! Nu kan je echt zeggen 'dat is mijn man'. Daar kijk ik ook naar uit!



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik16-4-2014 7:15:23

Oh wat een leuk verslagje :-)

Proficiat Karolien , ik ben benieuwd naar de foto's

x




An
20-6-2015
 Meld misbruik16-4-2014 14:58:01

Wauw, dat zag er een superleuke dag uit!!
Dikke proficiat!!



veronique
28-6-2014
 Meld misbruik16-4-2014 21:19:07

Een dikke proficiat:)

Hier nog 9 weekjes wachten tot de grote dag!
Mijn neef trouwt ng eerst :) ook in den lozen boer, ben benieuwd.
En 3 mei m'n vrijgezellen, ik weet van niets zo spannend

Veel geluk samen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info