Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

81+

  15-4-2014 11:53:10
Hallo...

Ondertussen zijn wij 81 dagen getrouwd!
Wij hebben een fantastische dag gehad en als je nu onze foto's ziet zou je meteen denken "is dit putteke winter? (24/01)"

Onze dag is begonnen om 7.30u bij ons thuis met de aankomst van de visagiste (www.visagiedorot.be ) en een half uurtje later was onze kapster (het-rijdend-kammeke.jimdo.com) daar.
2 hele liever dames die ons metten op t gemak hebben gesteld en hun job perfect gedaan hebben.
Om8u is ons fotografe aangekomen (Inge Willekens).
Tegen 9u zijn mijn ouders en onze getuigen aangekomen, lekker iets gedronken en gegeten samen en tegen 11u ons gaan aankleden. Wij hebben er speciaal voor gekozen om deze moment met ons 6 (ik, mijn man en de kinderen) samen te doen in onze slaapkamer.
De sfeer was geweldig en het geeft je wel iets als je dochters van 16 je helpen in je trouwjurk te hijsen ;-), ik was enorm ontroerd...
Eens allemaal klaar mocht onze kleine suite ons bewonderen...
weer een lekker drankje...
Omstreeks 11.45u is ons vervoer aangekomen (kever rent), ook weer hele vriendelijk mensen.
We zijn vertrokken rond 12.10u richting gemeentehuis in stoet (4 kevers)...
De straat voor het gemeentehuis is onze chauffeur gestopt en heeft de auto cabrio gezet, dus zijn wij als laatste cabrio aangekomen in t gemeentehuis.
Daar stonden (zonder we het wisten) vele collega's en vrienden ons op te wachten, een heel fijn gevoel!
Na de trouwpartij kregen wij nog een receptie aangeboden door de gemeente.
Na de receptie zijn wij op fotoshoot vertrokken en onze suite richting de Trapisten voor n maaltijd...
Onze eerste fotostop was het sportpaleis, (beiden zijn wij daar erg actief in onze vrije tijd als vrijwilligers), dus dat was wel een erg fijne en unieke shoot...
Na t sportpaleis zijn we dan naar Den Bosuil vertrokken om onze buiten reportage te doen, ook een heel onvergetelijk moment!
Tegen 16.30u terug richting huis, om van daar uit naar de feestzaal (Den Bakker in Rijkevorsel) te rijden...
Daar hebben we gegeten met de suite en om 20u waren de eerste gasten er al om onze huwelijksfuif mee in te zetten onder begeleiding van Dj's Lecx's.
Rond 03.00u was ons feest gedaan en zijn we doodmoe maar zeer voldaan terug richting huiswaarts gegaan.

We hebben kei mooi weer gehad en van de opgestapelde stress de dagen voordien, was totaal niets te merken en dit allemaal mede door de goede voorbereidingen en door het vakmanschap van iedereen die heeft mee geholpen om van onze dag een onvergetelijke dag te maken...

Hier kunnen jullie wat fotootjes zien:

https://www.facebook.com/ann.molemans/media_set?set=a.1...

groetjes Ann

Ann
24-1-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1235


Eva
9-8-2014
 Meld misbruik15-4-2014 12:47:22

Mooi! Proficiat!



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik15-4-2014 12:47:55

wat mooi zeg,mooi themakleuren,had ik ook ;)
en inderdaad een mooie winterdagje hehe ik trouwde ook net in de winter nog 14/3/14 en was ook een supermooie (lente) dagje xx



Elien
20-9-2014
 Meld misbruik15-4-2014 12:54:57

Oooh! Leuke foto's!
En je twee oudste dochters lijken als 2 druppels water op elkaar en op jou! Heel mooi!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...