Terug naar overzicht
Dag Kaat,Ik weet niet van waar jullie zijn, maar wij geven onze feest in de orangerie van het Hof Van Reyen. Deze zaal is zeker ook groot genoeg voor 250 personen. De Waerboom hebben wij ook aan gedacht en dat staat zeker ook goed aangeschreven. Het enige wat je daar hebt is dat de verschillende zalen uitgeven op dezelfde ruimte, en dat je dus ook kan 'binnenkijken' op de andere feesten. Maar dat hoeft natuurlijk niet echt een probleem te zijn.Bij het hof van Reyen heb je voor de orangerie een aparte ingang, tuin, receptieruimte en zaal, dus zit je wel helemaal afgescheiden. Maar ga eens kijken in de Waerboom en misschien nog in een aantal andere zalen he. Zo hebben wij het ook gedaan en dan heb je meteen een beter beeld van de zaal. Maar ik denk dat je je qua kwaliteit van eten zeker geen zorgen moet maken in de Waerboom.Groetjes,Wendy5.5.07www.tom-wendy.be
Salons waerboom is een top locatie natuurlijk. 250 man gaat gemakkelijk in de grote zaal. En de feesten die ik er tot nu draaide, was het eten zeer verzorgd zonder dat je overeten gevoel had achteraf.Andere locaties met een grote zaal waren "land van nieuwland, Postiljon" in aarschot en "den ast" in kampenhoutgroeten, Barthttp://users.telenet.be/lebart
De Waerboom kunnen wij ook warm aanbevelen.Wij gaan er met plezier terug,als we een filmopdracht krijgen.
Hallo, Het is wel al een tijdje geleden dat ik naar een trouwfeest in de Waerboom geweest ben maar ik kan zeggen dat het daar echt AF is. Het is een schitterende service en het eten is heel lekker! Veel succes! Marijke
Kaat,Allereerst proficiat met de aankondiging van jullie huwelijk!Ik kan je zeggen De Waerboom is uitstekend, prachtige zalen,uitstekende vlotte bedienig, enorm vriendelijk personeel, wij verzorgen er verschillende huwelijksfeesten, kan je trouwens verschillende referentie's doormailen van trouwkoppeltjes die met ons in zee gingen in salons Waerboom! Je mag ons gerust een mailtje sturen voor verdere info,in de week van 22januari zal wellich onze gloednieuwe website online zijn! www.studiohappymusic.be , nog veel succes met jullie verdere voorbereidingen van jullie huwelijk, Mvg, Dierk Van Paemelen
Hallo Kaat,Wij hebben ook voor de Waerboom gekozen. Het is er echt heel lekker en af! En afspraken zijn afspraken. Wel niet te lang treuzelen, want het is een veel gevraagde zaal!Groetjes,Agneta31 03 2007