Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Meh

  14-4-2014 0:50:53
Ik moet even stoom afblazen. Met nog 31 dagen op de teller ben ik tot nu toe eigenlijk nog heel rustig (tegen alle verwachtingen in) en is mijn ventje degene die zo wat begint te stressen. tot vandaag. Sinds we verloofd zijn loopt het heel moeilijk tussen mij en mijn schoonouders. misschien dat sommigen zich mijn vorige uitbarsting nog wel herinneren. Ze willen alles naar hun zin en tja, dat zijn zoal het type mensen die over lijken gaan om hun goesting te krijgen, weet je wel. En dat mijn vriend niet anders durft dan hun kant steeds te kiezen maakt het er voor mij niet makkelijker op. Dus na veeeeeel ruzie, hebben we ongeveer een half jaar geleden tot een gulden middenweg gekomen (meer naar hun kant dan naar de mijne, maar ik was al blij dat die ruzie gedaan was) en zijn er dus heel DUIDELIJKE afspraken gemaakt. ging vooral over de gastenlijst, want ze wou o.a. al haar collega's (lees 60 man) uitnodigen. Nu zijn we dan ook toen o.a. overeen gekomen dat ze er enkele mocht uitnodigen, dat is toen besproken genoteerd en daar mocht er geen enkele meer bij, ze had een limiet. Nu is ze er tog in geslaagd om uitnodigen bij te vragen (hoewel ik al 1 blanco had meegegeven, kon ze tog nog iemand extra uitnodigen) om bij haar alsnog op werk te zetten !! en dan confronteert ze me daar vandaag mee als we bij een hele hoop mensen zitten op het verjaardagsfeestje van mijn klein nichtje. Heel moeilijk om te antwoorden dan dus :/ Enfin, ik zit daar nu dus al de hele dag over te piekeren en word er gek van. Nu haal ik een uurtje geleden mijn ventje op van de voetbal, waar hij voor de eerste keer mee was heen gegaan, komt stapelzat de auto ingestapt en zegt me dan 'liefje, echt sorry maar ik heb een ander meisje gekust. Ik kon er niks aan doen, ineens kustte die mij en voor ik het besefte was het al gedaan. Het duurde MAAR 10 seconden. en ineens zat haar tong in mijn mond.. Maarja, ik dacht ik zal maar eerlijk zijn hé want als ik het niet gezegt had dan had je het nooit geweten hé' ..
Heb hem gewoon genegeert, gezegt dat we er morgen over praten als hij nuchter is. Maar ik voel me nu echt zo slecht :( Pfff, en ik weet echt niet wat ik daar nu mee moet aanvangen hé. Dit is ook echt totaal niets voor hem.
Sorry maar dat moest er even uit :)

Charlotte
16-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1738


Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik14-4-2014 7:45:34

Het feit dat je schoonouders zo vervelend doen is al KUT!

En de gebeurtenissen van gisterenavond maken het er niet gemakkelijker op.. Ik kan je maar één goede raad geven. Praat hierover met je vriend én meer dan praten. Het echt uitpraten. Anders kan dit in de toekomst een blok blijven in jullie huwelijk.

Veel succes



Femke
27-6-2014
 Meld misbruik14-4-2014 8:05:46

Amai, met de houding van je schoonmama zou ik het toch ook moeilijk hebben.

Met de uitslipper van je vriend zou ik eigenlijk echt niet inzitten. Het is nogal duidelijk dat het een dronken stommiteit is en hij was zowaar zelfs in dronken toestand helder genoeg om de stommiteit ervan in te zien (en zich schuldig genoeg te voelen om het direct op te biechten). Al is het natuurlijk echt niet fijn om te horen, vooral als dat niet past bij het beeld dat je van hem hebt. Hopelijk heeft niemand anders dat gezien ook?




mona
27-7-2013
 Meld misbruik14-4-2014 10:51:15

Er niet mee inzitten? Ik zou daar wel behoorlijk mee inzitten hoor, ik vind dat niet niets, ook al werd het meteen opgebiecht. Niet leuk om mee te maken zo kort voor het huwelijk (anders ook niet, maar zo vlak voor het huwelijk lijkt me nog net een tikje vervelender).

Hopelijk kunnen jullie het uitpraten, want zoals Jolien zegt zou dat wel eens een 'blok' kunnen blijven in de toekomst, iets dat telkens weer naar boven komt als het wat minder gaat...



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik14-4-2014 13:54:14

Pff ik zou daar ook niet mee kunnen lachen hoor en het excuus "ik was zat" vind ik persoonlijk maar zwak...
Hopelijk kunnen jullie het uitpraten en vertrouw je hem nog als hij alleen weg is!
Hou ons op de hoogte!!



Charlotte
16-5-2014
 Meld misbruik14-4-2014 19:00:41

heb met hem gesproken. Hij voelt zich eeeeecht heel slecht. Heeft me nu alles tegoei uitgelegt en ik begrijp het wel. Praat natuurlijk niets goed hé, maar ik ben intussen wel al wat gerust gestelt. Geen oog dicht gedaan deze nacht dus ik ben nog wel wat humeurig. Maar we komen er wel uit :) hij moest vandaag met zijn ma voor zijn kostuum, dus ik heb hem dan ook opdracht gegeven om haar dr plaats te wijzen. Als hij dat tegen haar zegt is er geen probleem, het is alleen een groot drama als ik dat doe. Dus hij gaat haar zeggen dat ze de uitnodiging op zijn vaders werk terug moeten weghalen en ze er geen meer krijgt. Ben benieuwd :D hij durfde niet anders dan naar mij luisteren denk ik. Maar hij heeft er erg veel spijt van en het komt dus allemaal wel goed. Bedankt allemaal voor jullie steun en geruststellingen, heeft me heel goed gedaan!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...