Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema voor huwelijksfeest

  12-1-2007 22:58:37
Hoi iedereen,
Gebruiken jullie een thema op jullie huwelijk? zo ja welk thema en hoe maak je het thema duidelijk, bijvoorbeeld door de menu-kaarten ofzo?

alvast bedankt voor jullie idee :-)
valerie

valerie
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 893


Lies
7-7-2007
 Meld misbruik12-1-2007 23:10:56

Dag Valerie,

Wij hebben niet echt een thema, maar gaan de hele dag door dezelfde kleuren doortrekken, nl. limoengroen en fushia. Het zit o.a. in de uitnodigingen, misboekjes, boeket, balonnen, kleren bruidskindjes, tafeldecoratie ...

Groetjes
Lies
070707



virginie

 Meld misbruik13-1-2007 12:21:02

Hallo Valérie,

ik weet niet of het echt een thema is. maar bij ons zal alles is grijs, blauw, en witte tinten zijn. Ik vezamel me tot you beertjes. en alles zal rond deze beertjes gaan, van uitnodigingen , menus, misboekjes, ringkussen, tafeldecoratie.

groetjes
virginie
25/7/08



Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik14-1-2007 10:07:41

Wij hebben als thema gewoon gekozen 'Dress to kill". de genodigden komen in avondkledij, en de zaal zal ook in een soort James Bond stijl zijn ingericht. Hoe we dit nog gaan klaarspelen zonder zaal weet ik nog niet, maar dat is het plan.

groetjes
Klaartje
28/7/2007



Bart

 Meld misbruik14-1-2007 12:17:00

Ik heb laatst een feest gedraaid met "al capone" als thema.
Als dj gearriveerd met zwart kostuum, lange jas, hoed, vette sigaar (niet aangestoken), de gasten waren ook bijna allemaal vergelijkbaar uitgedost. Een beetje untouchables achtig. Bruidspaar werd rondgereden in een boeventronie citroen waar je op de zijkant kan staan.
Aankleding van de zaal, menu, alles was in stijl. Drank was alleen verkrijgbaar als je een pak dollars neertelde die je kon verdienen met roulette spelen, tussen de diner gangen en tijdens het eten moest ik vooral ennio morricone achtige zware muziek draaien.
knap ...

Bart
http://users.telenet.be/lebart



Saskia
29-11-2008
 Meld misbruik17-1-2007 12:56:34

Wij trouwen in de winter, in het buitenland in de sneeuw. We proberen de uitnodigingen e.d. wel winters te doen. Ik heb ook al een hele mooie winterse jurk gezien. Dus ik denk dat ons thema winter of sneeuw zal worden.



ingrid

 Meld misbruik3-2-2007 18:10:38

hoor eens bij www.nostalgic-cars
.be
ervaring met thema events ook deceremoniewagens

groetjes



s
1-6-2007
 Meld misbruik27-2-2007 18:28:12

Hoi!

Wij hadden geen 'echt' thema voor ons huwelijk, maar wel een logo'tje dat goed bij ons paste.
Het is een prentje dat we ergens gevonden hadden en dan helemaal aangepast.

Dat logo'tje kwam overal terug, op de uitnodigingen, postzegels, envloppen, menukaart, gastenboek, bedankjes, bedankkaartjes, zelfs in de ringen, ... en gaan we nu laten bedrukken op onze naamkaartjes.

Nieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...