Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weddingplanner of niet?

  11-4-2014 14:29:53
Hallo Allemaal,

ik heb eindelijk een manier gevonden om ons droomhuwelijk waar te maken. Alles moet nog geregeld worden, maar dat zien we wel zitten om met twee te doen. Echter zou ik wel iemand nodig hebben die de dag zelf alles in goede banen leidt (cateraar ontvangen, dj ontvangen, gasten bij elkaar roepen als de ceremonie begint,..). Zou ik hier een weddingplanner voor boeken? Of willen zij dat enkel doen als ze ook het feest zelf mogen organiseren.

Zijn er hier bruidjes die met een weddingplanner werken?

Elien
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1302


Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik11-4-2014 14:39:51

Probeer er gewoon eens een paar te contacteren om te zien als het haalbaar is wat jij wenst... misschien is een ceremoniemeester al voldoende omdat gene te doen wat jij wenst!

Probeer gewoon eens te vragen! uiteindelijk vragen kost niets!!

Groetjes
lorena



Elien
20-9-2014
 Meld misbruik11-4-2014 14:48:11

Je hebt gelijk! Ik zal er eens een paar contacteren! Bedankt voor je reactie!



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik11-4-2014 14:57:42

Graag gedaan laat me maar weten hoe het gegaan is!!!



Ann
26-5-2014
 Meld misbruik11-4-2014 15:07:26

Of eens kijken of je iemand je familie of vriendenkring hebt die dit kan / wil opnemen en die je hierin kan vertrouwen?



Elien
20-9-2014
 Meld misbruik11-4-2014 15:23:42

An, daar had ik eerst ook gedacht. Maar ik wil dat het voor iedereen een beleving wordt en niet dat ze zich zorgen moeten maken wanneer de elektriciteit uitvalt bijvoorbeeld. Ik wil dat er dan iemand extern aanwezig is om dit op te lossen. :-) Maar wel bedankt voor je goede tip!

@lorena! Ik hou jullie zeker op de hoogte!



Marthe
20-9-2014
 Meld misbruik11-4-2014 15:56:34

Wij hebben daar ook nog aan gedacht, iemand inhuren voor op de dag zelf. We waren het van plan om aan een kennis te vragen: iemand die we genoeg kennen zodat we weten dat hij het goed zou doen, maar ook iemand die niet zo dicht bij ons staat dat hij dan het feest van goede vrienden zou moeten missen.
Uiteindelijk beslist om toch alles zelf te doen...



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik11-4-2014 17:05:16

Hey Elien, misschien zoek je beter gewoon een ceremoniemeester. Een weddingplanner is vaak vrij duur. Grtjs



Ellen

 Meld misbruik11-4-2014 21:36:56

Dag Elien,
Ik kan jullie als weddingplanner en ceremoniemeester zeker helpen.
Ik ben nog vrij op jullie huwelijksdatum.
Jullie kunnen altijd een vrijblijvende kennismakingsafspraak maken.
Kijk gerust op mijn site voor enkele referenties.
Misschien tot binnenkort!
Groetjes,
Ellen
www.boboda.be



Davy

 Meld misbruik12-4-2014 9:13:52

Beste Elien

Voor de coördinatie van de gehele huwelijksdag zelf bied ik een formule trouwdagbegeleiding aan die jullie indien gewenst kunnen combineren met een formule styling. Voor meer info stuur gerust een mailtje naar allegebeure@skynet.be
Met vriendelijke groet
Davy Achten



Elien
20-9-2014
 Meld misbruik12-4-2014 22:33:24

Hallo Ellen & Davy,

bedankt voor jullie reactie! Ik mail jullie beiden morgen met wat meer details!

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...