Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat een kinderachtig gedoe...

12-1-2007 15:51:39
Ik dacht en denk dit nog altijd dat trouwen iets aangenaams is...
Ik ben geen bruidjes of freddy's beu, maar wel het lezen van " op elkaars kop zitten gedoe ".
Ik trek hier voor niemand partij en spreek in niemands naam.
We zijn toch allemaal volwassen mensen ?
Al die eindeloze discussies en berichten welk nut heeft dat ?
Elkaar helpen kan geen kwaad maar zitten vitten op bepaalde berichten lokken weer andere discussies uit waardoor weer opnnieuw reclame word gemaakt..
Kunnen we gewoon niet genieten van het bruid zijn, tips aanvaarden en op een volwassen manier met elkaar omgaan ?

Mieke

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 314

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik12-1-2007 16:01:29

Hier ga ik volledig mee akkoord!!!
:-D

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik12-1-2007 16:10:57

Ik herhaal nog eens zoals in vorige discussie:

"Sorry, maar ik ben die discussies kotsbeu. Ze zijn nog véél erger dan de reclame zelf!!!!

Ik heb nog geen enkele reclame gezien die mij stoort.

Ik zet ook mijn email adres hier niet op zodat ik ook geen reclame kan krijgen die ik niet wil via email... (daarvoor zoek ik wel de contactgegevens op op de reclamesite ;-) )

Iedereen KAN hier zich registreren en dus ook tips geven...

Als ik reeds getrouwd ben en ik heb tips, mag dat?
Als ik een goeie DJ, fotograaf of whatever wil aanraden, mag dat?

Pff, stop gewoon de discussies en bruidjes, zoals hierboven gezegd "geniet van het bruid zijn" en stoor u toch zo niet aan die reclame... :-D"

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

davida
8-9-2006
 Meld misbruik12-1-2007 19:01:07

hey

volledig akkoord met jullie.

grtjs

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik12-1-2007 19:16:15

Hallo,

ik sluit me aan bij jullie. Ik kies voor geen van beide partijen en dat gewoon om het feit dat ik niet op het forum kom om te discussiëren. Aan dat geruzie hebben wij bruidjes niks.
Inderdaad, wij willen gewoon genieten!

veel plezier dus,
Isabel
110807

Elke
29-6-2007
 Meld misbruik12-1-2007 20:59:54

Ik wil toch even meedelen dat ik geen problemen heb met het feit dat mensen zoals Freddy tips geven e.d. zolang het er maar duidelijk bij vermeld staat dat het niet gaat om een koppeltje dat reageert. Heb namelijk al opgemerkt dat er hier bedrijven op zelfstandigen zijn die zich voordoen als een toekomstige bruid(egom).

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik13-1-2007 14:47:04

Ik ben inderdaad ook volledig akkoord dat die discussies absoluut geen nut hebben. En ik ben het ook helemaal eens met Elke. Als iemand als Freddy tips geeft en er duidelijk bij zet dat hij geen bruidegom is vind ik dat prima. Als bedrijven of zelfstandigen zich echter bezig houden met zogezegd in naam van een bruidspaar reclame voor zichzelf te maken, of anti-reclame voor de concurrentie, dan raak je aan de geloofwaardigheid van de info op dit forum. Meestal heb je dit gelukkig snel door. Ik moei mij ook niet in de discussies en trek er mij ook niet veel van aan. Ik heb al heel wat nuttige tips uit het forum gehaald, heb ook onze ceremoniemeester en DJ via het forum gevonden en kijk gewoon over de reclame over.

Groetjes,

Wendy
5.5.07
www.tom-wendy.be

els
17-8-2011
 Meld misbruik15-1-2007 10:01:00

Ben ook volledig akkoord. Ik heb het vorige jaar zelf veel nuttige tips kunnen meepikken en wou die eigenlijk ook aan de toekomstige bruidjes doorspelen.
Vind het dan eigenlijk wat storend wanneer anderen denken dat het met de bedoeling is reclame te maken.
We zijn hier allemaal volwassen mensen die inderdaad makkelijk de reclame er van tussen kunnen halen.

Geniet er nog van bruidjes, wij hadden een 'droom'dag en wensen jullie ook zo'n dag toe.

Groetjes,
Els
16/12/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...