Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Freddy en tips

  12-1-2007 15:36:00

Dag allemaal,

Ik reageer hiermede op de topic“ Aan alle bruidjes en bruidegommen” van Sofie dd.9/1.

Zoals Lies terecht schreef was er op het Forum nog niet zoveel reclame te zien tenzij “Freddy” die haar wel eens een paar keer was opgevallen.” Vernoemd topic van Sofie beschouw ik dan ook eerder naar mij persoonlijk gericht dan naar de overige ondernemers.

Ik verkoos niet eerder te reageren om de reacties niet te beïnvloeden. Om eindeloze discussies te vermijden gebruik
ik nu niet de topic van Sofie Trouwens discussiëren hoeft niet.Men is pro of contra.

Terzake.Mij valt op :

1.Na een algemene oproep krijgt Sofie amper 20 reacties.Dat is zeer weinig in verhouding tot het aantal Forumcorrespondenten. Er is dus een stilzwijgende meerderheid. Kan/mag een groepje van min 20 het weer van het Forum bepalen ?

2. Vreemd dat op een uitzondering na de “ contra’s “ personen zijn die van mij nooit een tip kregen. De contra’s storen zich dus aan het geven van tips die niet voor hun bestemd waren.Bovendien voor sommigen wegens inmiddels gehuwd zelfs niet meer toepasselijk zijn

3. Op 4 maanden tijd gaf ik minstens 60 tips.Niemand maar dan ook niemand van de vragenstellers liet mij weten dat mijn antwoord hun stoorde. Zelfs niet toen deze vraag uitdrukkelijk aan 21 bruidjes werd gesteld.Integendeel zie onder.

Prima dat bruidsparen onderling hun ervaringen en gevoelens delen.Dat is immers het hoofddoel van het Forum. Maar men heeft toch maar de gebruikerservaring met diegene bij wie uiteindelijk besteld werd. Hetweze een feestzaal, een DJ,een ceremoniemeester, een traiteur,fotograaf enzv. Deze waren goed of slecht. Of het elders het nog beter is weet men niet. Bovendien wat vorig jaar goed was kan nu minder zijn en vice versa.Bovendien leest men uitsluitend de commentaren van Forumcorrespondenten.
Er zijn echter meer bruidsparen
buiten dan op het Forum !

Als videograaf beleef ik bijna wekelijks een trouw.Vergelijken gaat dus perfect.Op vraag van..gaf ik het beste door.
Uiteraard beslist men zelf wat men ermee doet.

In de beginperiode werd daarbij inderdaad telkens mijn @mailadres vermeld. Later, rekening houdend met de wensen van de “ contra’s “ werd het @mailadres nog sporadisch vermeld.Bij een naam hoort een trouwdatum, een titel of een beroep.Doet notaris/advocaat/Dr. ook.

Waarom zouden de ondernemers als ze daar tijd willen voor maken aanstaande bruidsparen niet aanvullend mogen informeren zelfs zo nodig waarschuwen voor… met inachtname van een bepaalde gedragscode zoals objectiviteit, geen info over de eigen sector tenzij men daar uitdrukkelijk om vraagt (geen nep )Dit met vermelding van naam en beroep of titel.

Onder de rubriek juridisch 2 Huizen stelde Sylvia op 9/1 een vraag. Het groepje “contra “ gaf toen wel afwezig.In mijn antwoord vermelde ik, als ondernemer, ditmaal wel mijn @mailadres omdat meer details te technisch zou worden. Het heeft Sylvia blijkbaar niet gestoord.

Het nieuwe huwelijksseizoen nadert.Weldra hebben ondernemers waaronder ikzelf geen tijd meer om op vragen te antwoorden.Het gaat er mij dus niet om om te kunnen antwoorden.Wel huiver ik bij de gedachte dat een minderheid haar wil op het Forum zou opleggen aan de stille meerderheid.


Mede om de sereniteit te behouden, er geen warboel van te maken, werd dit niet gepost onder de topic van Sofie. Ik verwacht van het groepje “ contra“ hetzelfde. Het tegendeel zou getuigen van weinig discipline, tact en smaak. Zij horen thuis onder de topic van Sofie.

De overigen welke zich niet stoorden aan mijn inbreng,geen bezwaar hebben tegen een objectieve bijdrage van ondernemers mits inachtname van een gedragscode of diegenen die gewoon de stilzwijgende meerderheid extra in de verf wensen te zetten kunnen eventueel zich hieronder bij aansluiten.

Neem het mij niet kwalijk dat ik hierover niet verder zal reageren. Stefanie schreef terecht : " waar zijn we mee bezig ".

Beste groeten

Freddy


van: Theo 4/01/2007 4:00:14
Beste Freddy,
Bedoelt u met Theo,mezelf van www.videomane.be ?
Toch bedankt dat u ons niet afbreekt,zoals de meeste anderen.
Troost u,degenen die ons bekritiseren zijn doorgaans mensen die geen videograaf willen op hun feest.En dan hebben ze kritiek als wij de koppeltjes raad geven.Trouwens wie verplicht Marlies om een brief te lezen die niet eens aan haar is gericht.Zoals u schrijft,vele koppeltjes bezoeken deze site niet langer,eens ze getrouwd zijn.


van:Lies 10/01/2007 14:26:26
Eerlijk gezegd, heb ik nog helemaal niet zoveel reclame gezien of tegengekomen op het forum. 'Freddy' is me al wel eens opgevallen, maar hij geeft inderdaad ook tips over hele andere dingen dan fotografie, handig toch!


van:stefanie 8/01/2007 16:24:09 Andere

Ewel Freddy,

Mij stoort het helemaal niet dat je ons wil helpen. Voor ons heb je al enkele nuttige tips gegeven!!!!!

Een dankbaar bruidje


RE: plaats bruid in de kerk, re of li ?
van: katleen 6/01/2007 13:18:49

Freddy,
ik zou niet weten waarom het mij zou storen dat je hebt geantwoord op het berichtje. Geen enkel bezwaar !
Katleen



RE: hoe lang heb je de ceremoniemeester nodig?
van: Helga 7/01/2007 17:50:29

Mij stoort het niet van wie de berichtjes komen. Als iemand me kan helpen, hoeft die persoon toch niet te zwijgen omdat hij een beroep heeft ivm huwelijken?

Aan iedereen bedankt voor de reacties. Onze ceremoniemeester is ondertussen in orde.

Groetjes,
Helga



RE: Rietgaard Bornem
van: Lien 7/01/2007 20:09:20

Beste Freddy,

In mijn geval geen probleem: je hebt je antwoord niet gebruikt om reclame te maken, maar hebt een antwoord gegeven waardoor ik iets meer weet over die feestzaal. Bedankt dus!

groetjes
Lien


RE: huren van glazen, borden en bestek?
van: A 6/01/2007 20:23:30

Hallo Freddy

bedankt om zo snel te reageren, dit is inderdaad precies wat ik zoek!

groetjes
Mieke


RE: Kerk in Antwerpen
van: Laurent 7/01/2007 11:11:49

Dag Freddy,

Dank u voor de handige link...we zullen ons morgen er eens mee bezighouden.

Dank u debbie en véro


Bedankt Wendy, Caroline en Freddy!
van:Asselman 1/11/2006 23:31:48 Fotografie
Bedankt voor de reacties!


RE: ceremoniemeester of niet?
van: ilse 30/12/2006 21:59:39
Dag iedereen, bedankt voor jullie hulp!


RE: Tweede keer in kerk trouwen
van: Tommy 5/01/2007 21:26:00
Bedankt allemaal voor de antwoorden , wss gaan we via rent a priest ergens op een mooie locatie buiten trouwen .


RE: uitnoging voor alleen de receptie
van: suzanne 6/01/2007 18:59:41
bedankt voor de snelle reacties!


van: Lobke 10/01/2007 16:49:21
Oh, op zich stoor ik er mij niet zo aan. Het is natuurlijk niet de bedoeling van dit forum, maar meestal lees ik er gewoon over.



van: Ilse 9/01/2007 16:31:22
Voor mij zijn alle tips welkom.
Maar als het zoveel mensen echt stoort...


van: Angie 9/01/2007 15:36:06
Hallo,

Ik zit eigenlijk een beetje in tweestrijd. Het is inderdaad zo dat als ik een vraag stel via het forum, ik verwacht om reacties en indrukken te krijgen van andere (aanstaande) bruidsparen. Maar ik moet wel toegeven dat sommige handelaren (zoals Freddy)een antwoord en tips hebben over vanalles en nog wat, hetgeen soms toch wel handig kan zijn.


van: Patricia 9/01/2007 16:46:40
Ik vind het ook een dubbel gegeven. Voor mij is dit forum vooral om het krijgen van tips ivm allerlei zaken die ik zoek in mijn omgeving. Voor mij is het dan ook ok als daar reactie op komt van zaken die mij daarin kunnen helpen.
Maar het blijft idd een forum voor trouwers.

freddy

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1022


Bart

 Meld misbruik12-1-2007 15:59:16

1. er zijn er nen hoop, wwaronder ook ik die reclame maken.

2. als je info kan geven, al dan niet relvant aan je eigen bussiness waarom niet. we hebben idd het voorrecht in vele zalen te komen, in aanraking te komen met verscheidene traiteurs, video en fotografen.

3. onder al je berichtjes zetten "stoort het je dat ik deze info geeft als videograaf" is in principe niks anders dan gewoon je website onder je naam zetten, zodat je met een beetje geluk een of meerdere forum lezende klanten erbij krijgt.
Langs de andere kant trekken opzichtige repetitieve zinnetjes als die, copy/paste reclame vol taal en spelfouten (niet die van u freddy) en posts die in een opwelling gemaakt zijn, nogal snel de aandacht ... waardoor je reclame opvalt.

Bart ... DJ
... let op de reclame :P
http://users.telenet.be/lebart



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik12-1-2007 16:09:24

Sorry, maar ik ben die discussies kotsbeu. Ze zijn nog véél erger dan de reclame zelf!!!!

Ik heb nog geen enkele reclame gezien die mij stoort.

Ik zet ook mijn email adres hier niet op zodat ik ook geen reclame kan krijgen die ik niet wil via email... (daarvoor zoek ik wel de contactgegevens op op de reclamesite ;-) )

Iedereen KAN hier zich registreren en dus ook tips geven...

Als ik reeds getrouwd ben en ik heb tips, mag dat?
Als ik een goeie DJ, fotograaf of whatever wil aanraden, mag dat?

Pff, stop gewoon de discussies en bruidjes, zoals in volgende discussie "geniet van het bruid zijn" en stoor u toch zo niet aan die reclame...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik12-1-2007 17:44:21

Amaai, lang geleden dat ik op dit forum was, maar het zal nog langer duren nu. Allemaal die zever, ik zoek wel tips bij profs. Op die manier awel merci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zo blijf je bezig hé.



Marleen

 Meld misbruik12-1-2007 21:54:19

Freddy,
Ik ben het WERKELIJK KOTSBEU!!!
Houd u eens ergens anders mee bezig dan discussies te veroorzaken die NIETS TER ZAKE doen. Denk je werkelijk dat als er maar 20 "bruidjes" reageren op het door jou aangehaalde bericht de anderen het er niet mee eens zijn? De anderen vinden het misschien niet de moeite om erop te reageren, maar nu je zo BELACHELIJK begint te doen, kan ik niet anders dan reageren.
Ik kan mezelf wel voor het hoofd stoten dat ik me zo laat opjutten door iemand die blijkbaar niets anders te doen heeft dan op een forum rond te hangen, en misschien sporadisch eens een opdracht te doen, maar dit GAAT TE VER!!!

Ik vind het werkelijk vreemd dat er hier niet door een moderator wordt ingegerepen, daar het doel van dit forum helemaal voorbijgeschoten is...

Een "bruidje" dat helemaal gestresseerd geraakt is door belachelijke interventies van derden.

Marleen
6.7.7



FILIP

 Meld misbruik13-1-2007 11:49:32

aan freddy en videomanie
dat je inpraat op vragen van het forum kan ik inkomen maar heb er wel een probleem mee, en dat er maar weinig weten hier op het forum dat jullie niet betalen als handelaar zoals ik om reclame te mogen maken op deze site laat jullie registreren kost bijna niks.



Ann
4-8-2007
 Meld misbruik13-1-2007 18:04:11

Laten de mensen die zich aan dergelijke praktijken ergeren het even zo bekijken: is het niet net een beetje erg dat een handelaar als Freddy niets anders te doen heeft dan dagen lang op elke, maar dan ook op zowat elke vraag op een forum voor bruidjes (waar hij dus niet toe behoort) te antwoorden?
Om dan vervolgens een hele lijst te maken van wie hij van raad voorziet en wanneer er commentaar komt nog 's te gaan tellen hoeveel dat er zijn?
Ik citeer even:

1.Na een algemene oproep krijgt Sofie amper 20 reacties.Dat is zeer weinig in verhouding tot het aantal Forumcorrespondenten. Er is dus een stilzwijgende meerderheid. Kan/mag een groepje van min 20 het weer van het Forum bepalen ?

2. Vreemd dat op een uitzondering na de “ contra’s “ personen zijn die van mij nooit een tip kregen. De contra’s storen zich dus aan het geven van tips die niet voor hun bestemd waren.Bovendien voor sommigen wegens inmiddels gehuwd zelfs niet meer toepasselijk zijn

3. Op 4 maanden tijd gaf ik minstens 60 tips.Niemand maar dan ook niemand van de vragenstellers liet mij weten dat mijn antwoord hun stoorde. Zelfs niet toen deze vraag uitdrukkelijk aan 21 bruidjes werd gesteld.Integendeel zie onder.



Waar ben je dan mee bezig? Misschien is het nuttiger om je wat meer te verdiepen in je camera, dan in dit soort gedoe... Ik stel me spontaan vragen bij je prioriteiten...

Maar ja, ieders zijn hobby he...
Ik ben wel best al gediend geweest met reacties van Freddy (niet aan mij persoonlijk, maar uit vragen van anderen), maar na het lezen van dergelijke reacties verliest heel wat zijn geloofwaardigheid.
Dus Freddy, als dit forum voor jou echt belangrijk is enkel om de reden dat je graag raad geeft aan bruidjes (dat zou een mooie reden zijn), doe het dan gewoon even zonder je gehele identificatie. Tenslotte schrijft hier toch geen één bruidje haar job onder haar naam?




Wendy

 Meld misbruik15-1-2007 13:22:05

Nooit aan gedacht dat er 'maar' 20 bruidjes reageren omdat de andere vinden dat hetgeen zij erover zeggen al schoon uitgedrukt geweest is door de andere reacties?

Eerlijk gezegd heb ik een leuke theorie over té defensief zijn, namelijk dat je weet dat degene die je aanvalt eigenlijk gelijk heeft. Dus volgens mij zijn je commerciële bedoelingen nooit ver achterwege en dat nu ontkennen... noem de dingen toch gewoon bij hun naam!!



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik15-1-2007 18:42:13

Welwel,

wat Filip zegt vind ik dus correct. Ik heb zelf al klacht ingediend oa tegen jou omdat ik er mij vreselijk begon aan te ergeren waar jij je mee bezig houdt. In ieder geval zal het wel nodig zijn voor jou om veel reclame te maken, want als ik zie wat je allemaal zo nou bijhoudt, welke reacties er komen enz. dan vrees ik voor jou dat je anders niet veel werk hebt hé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verdiep u nog een beetje in uw camera zou ik zeggen



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik29-10-2010 9:09:26

Aiaiai.... ik heb het voorrecht gehad om met Freddy samen te werken, honderden malen heb ik genoten van zijn vakwerk.... Als er één ding duidelijk is, is het wel dat die helemaal geen reclame nodig heeft maar dat die puur goede intenties heeft. Het is een lieve behulpzame man die gewoon zijn ervaringen (met vele feestzalen bvb.) wil delen en daar ook eerlijk in is.
Spijtig dat niet iedereen dat naar waarde kan schatten, eveneens dat er zo kortzichtig gereageerd wordt. Je doet er uiteindelijk zelf nog mee wat je wil, dus kies je er voor om er geen gevolg aan te geven: so be it.
Neem je 't wel ter harte, goed zo!
Maar energie gaan steken in oeverloze discussie en gaan uitmaken met welke intentie hij die dingen doet, gaat wel erg ver. Ik als getrouwde vrouw kom idd veel minder langs hier, kreeg nu een mailtje van Celen die gepikeerd was over uitspraak van mij, maar wou desbetreffende post nog eens zien. Jammer om dan dit hier allemaal te moeten lezen.
Hoe het ook zij... ik geef mijn mening/ervaringen ook, maar omdat ik geen handelaar ben, wordt er niet/nauwelijks aan gestoord.
Doet iemand dat die wel commercieel is, is het ineens een probleem. Maar uh... zijn ze ook niet gewoon mensen van vlees en bloed met ervaringen? In dit geval meer ervaringen als ons, daar zij effectief in de meest besproken zalen enzo reeds zijn geweest....



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...