Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Younik bruidsmode

  8-4-2014 9:31:55
Hallo dames ,
Zijn er hier al dames die bij younik bruidsmode in Turnhout hun kleed gekocht hebben en hun ervaringen willen vertellen ??
Ben daar in januari geweest samen met een vriendin en zij heeft haar kleed daar al besteld en ik ga het mijne daar ook bestellen ...
Waren hele vriendelijke toffe mensen .
En ook snel antwoord als je een mail stuurt ......

Peggy
13-3-2015
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1448


stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik8-4-2014 10:58:50

Zeker doen !
heb het mijne daar ook besteld !
zaterdag nog eens gaan passen en nu worden de laatste retouches gedaan voor de trouw ( was afgevallen jeejjjj ) en dit zonder extra kosten. En binnen 2-3 weken is mijn droomkleed af :D

ook leuk voor moest je niet voor het traditionele wit zijn. Elke trouwjurk dat daar hangt kan je in een andere kleur laten maken :) zonder dat dit meer kost want zij vinden dat het ontwerp hetzelfde blijft. Ben in antwerpen in een bruidswinkel geweest en daar zou het mij 300 euro hebben gekost om de kleur te laten veranderen :s dat is hier dus niet het geval! dus ik heb alsnog mijn zwarte droomjurk gevonden :D

de mensen zijn heel vriendelijk en ook heel eerlijk! als je met een jurk
niet mooi staat zullen ze dit ook wel zeggen :) wat moet vind ik :)
Ook was ik daar als eerste gaan zien en passen en de man raadde mij aan om nog eens naar andere winkels te gaan zien om zeker te zijn van het aanbod enzo.

maar ik was helemaal weg van youniek : de jurken, de mentaliteit. plus de prijzen daar vallen super goed mee in vergelijking met andere trouwwinkels. En dit omdat ze geen personeel hebben , maar zelf de kledij maken en verstellen en ...

egt een aanrader ! ( sorry voor de hele brief )



Peggy
13-3-2015
 Meld misbruik8-4-2014 11:11:00

Heb jij lang moeten wachten voor je kleed klaar was ze hadden gezegd een goei 14 weken kan dit kloppen ??? hoeveel keer moet je gaan passen ??
Ik ga ook voor het niet traditionele witte kleed en ben idd super blij da je daar je kleed echt helemaal naar je zin kan laten maken
K heb nog tijd hoor is pas voor januari maar moest het al wel in juni bestellen omdat het anders een andere collectie ging zijn en ik echt wel dat kleed wilde hihihi



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik8-4-2014 12:41:01

daar kan ik nu niet op antwoorden hoelang juist
want was er zelf redelijk vroeg bij om te bestellen.
1 keer gepast samen met mijn mama dan nog naar andere winkels gaan zien op aanraden.
dan nog een keer gepast samen met zus en mijn beste vriendin en dan het kleed gekozen ( was de eerste keer ook mijn favoriet en had dit onbewust weer uit rekken genomen )

dan nog een keer gepast om het eindelijk in het zwart te zien.

en dan nu iets meer as een maand voor het huwelijk nog eens gepast voor te zien of er nog aanpassingen moesten gebeuren

en dan binne 2-3 weken laatste pas :D

dus 3 of 4 keer passen denk ik :)

en dan kan je idd best bestellen als het je droomkleed is!

maar ook al was dit mijn droomkleed en is het nog steeds , toch vaak getwijfeld tussendoor :p tot ik het zag met mijn juwelen en schoenen enzo... toen was ik 100% zeker :) maar ben zelf een twijfelaar dus :p



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik8-4-2014 13:15:40

Ik heb mijn kleed daar ook besteld. Ik zou half april een telefoontje moetz krijgen... spannend! Ook ik was meer dan tevreden over de service! Morge gaat mn ventje ook naar daar voor zijn kostuum.
Groetjes



leticia
4-10-2014
 Meld misbruik8-4-2014 14:50:57

Ik heb mijn kleed daar ook besteld.
Heb zelf al eens gebeld en mijn kleed was binnen ;) joehoe!
M'n ventje en zoontje gaan ook voor hun kostuum naar youniek denk ik.
Zeer tevreden van en zeer vriendelijke mensen.
Gr



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik8-4-2014 15:09:17

Het mijne kwam ook van bij Youniek! Een echte aanrader, ik heb het mijne toen half november besteld en begin januari was het al binnen:-)! zeer snel dus. Moet toegeven dat ik de man aangenamer vond om mee te werken dan de vrouw (voornamelijk door wat taalbarriere) maar was zeer tevreden.



Peggy
13-3-2015
 Meld misbruik8-4-2014 16:00:00

Dank jullie wel voor al de positieve ervaringen kijk er echt naar uit .....



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik9-4-2014 9:54:21

Ik ga volgende woensdag de eerste keer eens kijken of ik mijn droomkleed er vind!
Iemand tips wat ik best aandoe van lingerie om te gaan passen? Thanks!



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik9-4-2014 12:24:18

misschien een bh best waar ge de bandjes van af kunt halen :)
is handiger om te zien bij bepaalde jurken :)

maar voor de rest speelt da geen rol denk :)



veronique
28-6-2014
 Meld misbruik9-4-2014 13:10:52

Ik ben daar ook geweest, zg. er zo cheap uit.
HD er geen goed gevoel bij en heb uiteindelijk naar maximes in Mechelen geweest
Wat een verschil van aanpak en uitstraling



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik9-4-2014 16:44:57

Ja Veronique dat vraag ik me momenteel ook wel af of de kleedjes er niet "goedkoop" uit zien of te kitscherig....natuurlijk mag en kan je die niet vergelijken met de dure merken als linea raffaelli of marylise....
Spannend!



Peggy
13-3-2015
 Meld misbruik9-4-2014 17:50:58

Ben er al geweest en ga in juni kleed bestellen en kleedjes zagen er absoluut niet cheap uit vond ik hoor vind dat ze zeker niet moeten onderdoen voor de merk kleedjes



Sarah
21-6-2014
 Meld misbruik9-4-2014 21:03:19

Ik heb mijn kleed daar ook besteld en trouwen in juni , die waren echt super op tijd na 12 weken was ze al terug en mocht ik ze al gaan passen , binnen een maand wordt ze helemaal nog op maat verder gebracht!
Youniek bruidsmode is echt een aanrader, ventje heeft daar ook zijn kostuum vandaan



krista
9-8-2013
 Meld misbruik9-4-2014 22:09:57

Ik kan jou Youniek enkel aanbevelen...

Super service, super vriendelijk.

Alles op tijd klaar, alles is bespreekbaar, zeer eerlijk en betrouwbaar...

Hier heeft mijn ventje, mijn papa en mijn ventje z'n getuige zijn kostuum daarvandaan en ik heb mogen stralen in een kwaliteitsvolle jurk van hun...





Peggy
13-3-2015
 Meld misbruik10-4-2014 12:57:33

Wat doen jullie met het kleed als het al een tijdje op voorhand klaar is
Ik moest het mijn in juni gaan bestellen maar trouwen pas in januari
Of zouden ze dan wat langer wachten met het maken ??
Dat ze zien dat het tegen dan pas klaar is ??



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik15-4-2014 2:10:52

Ik heb het mijn al gaan passen toen, was te benieuwd om het voor het eerst in
het zwart te zien. en dan een 1,5 maand ongeveer voor de trouw nog eens gaan passen en zien of er nog retouches moesten gebeuren ( je kan afgevallen of bijgekomen zijn ) en dan hebben zij nog een 14 dagen zoiets nodig voor die retouches en dan nog eens passen en meenemen :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...